Da var det slutt.... En stavanger epoke er over

Anbefalte innlegg

På tide å meddele alle i stavanger lokallag at min epoke i lokallaget er over. I skrivende stund er det 1 mnd igjen jeg har igjen å bo her nede i Stavanger. Meg, S8'n og samboeren min flytter til Trondheim i slutten av juni månned. Så kommende lokallagstreff 3 juni blir nok mitt siste for en god stund fremover.

 

Årene går fort og jeg har nå bodd gode 5 år i Stavanger og Sandnes område. Tror jeg har vel vært trofast møtedeltager nå i over 4 år. Blitt mange kalde og lange søndagskvelder i p-huset.Jeg vil vel bli husket for et par gode ting: Hadde noen gode lokallags festivaler i Sandnes som ikke alltid gikk like rolig forseg. Mitt cab prosjekt fra "nesten original" til den harde død. Ellers så har "vi" sammen et par turer til Haugesund som ikke alltid blei like "billige" og min Ford "cossie" som fikk gjenom gå litt.

 

Vil også takke alle som jeg har fått hjelp av og som har vært innblandet i RS Gold Edition cab'n min. Vil ønske Stavanger lokallag videre nå som det har vokst fra den lille start til å bli en stor gruppe. Så må flere av dere få fingern ut slik at vi kan treffes igjen på biltreff rundt omkring i inn og utland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at Trondheim lokallag får litt flere trofaste medlemmer som tropper opp på treffene da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var trist å høre,men du får ha en god tid i trondheim,så ses vi nok på enkelte treff i fremtiden: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yes..lykke til videre, ses på treff rundt om i landet ja.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅ så passe.

 

Husker alt du har nevnt som har skjedd opp gjennom tiden du har vært i stavanger lokallag.

Komme til å bli trist og en fra den harde kjernen som stiller opp på møtene og som ikke er den første som reiser hjem igjen...

 

Men du får ha lykke til så får vi snakkest mer 3 Juni...

 

Mvh Cato

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til HP, hva er grunnen? Ny jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kombinasjon av jobb og skole og fremtidig utdannelse.

Tillegg så har jeg ingen forpliktelser som binner meg fast. Og ser på dette som en flott mulighet til å foroppleve mer av Norge mens man enda kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, reis mens du kan! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltids vanskelig å bryte opp fra noe man "vet hva man har men ikke hva man får"

Nå har jeg(& samboeren) jo bodd her i over 5 år og begge er modne for forandringer. Dere får bare sette dere i bilen og komme på treff som er litt lengre unna enn det som bare nåes med "to felten mellom stv og sandnes" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme jeg traff deg ved Baker Huges@Tannanger idag HP? Var en pen a8 ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du på treffet vårt i august da Hans Petter???

 

Det begynner å ta form nå ser du... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme jeg traff deg ved Baker Huges@Tannanger idag HP? Var en pen a8 ihvertfall

 

Kan nok stemme det, jobber kveld der ute denne uka.

 

 

 

 

Kommer du på treffet vårt i august da Hans Petter???

 

Det begynner å ta form nå ser du... :)

 

Tviler på det at jeg tar turen ned igjen. Min tid som værste "treffplager" er vel over. Mye av gleden døde brått vekk i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på det at jeg tar turen ned igjen. Min tid som værste "treffplager" er vel over. Mye av gleden døde brått vekk i fjor.

 

Huffda, håper det ikke sitter lenge i kroppen... :o

God tur nordover iallefall, og lykke på ferden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var etter krasjet ifjor høst da jeg mistet gullet mitt at noe av min bilglede forsvant.

Takker for en hyggelig tid i lokallaget og ønsker dere lykke til med treff arrangementet i august.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.