Vestfold: Lokallagsmøte 7. juni

Anbefalte innlegg

Kom på at jeg hadde tatt et par bilder selv, snekra sammen et litt sjøsykt panorama:

 

vacn-kepler2-800.jpg

 

Klikk HER for å se det større.

 

Sladda skiltene, i tilfelle noen ikke vil ha dem ute så folk kan sjekke opp motorjug på mekonomen.no etc. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for besøket! Kjempehyggelig og møte dere fra Vestfold ! Håper og kunne møte dere igjen om ikke lenge! Synd jeg ankom plassen med noe volkswagen greier... Skulle kommet inn med 90èn... Men tar nok turen til dere senere!

 

takker for ikveld!

 

Hvordan ble nå dette, Lars Erik - fikk jeg hilst på deg? Det ble så mange nye navn til slutt at jeg mistet litt oversikten... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble nå dette, Lars Erik - fikk jeg hilst på deg? Det ble så mange nye navn til slutt at jeg mistet litt oversikten... :o

 

Nei: mad : :P Får ta det igjen!

 

Som et lite plaster på såret så kanskje jeg får sitte på en liten tur:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh ja.. Jeg sladdet nok ikke noen numre, men gidder folk å laste ned alle disse bildene, har de så lite å gjøre at de sannsynligvis er ute på skråplanet allerede.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempehyggelig var det :) Jeg dro vel rundt 22:30, og da var det fremdeles en god drøss med folk igjen. Stakkars Eric fikk nok å henge fingrene i. Bilen til Martin var jo en utmerket demobil, da det etter noen minutter med "wax on, wax off" faktisk viste seg at den var blå : eek :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei: mad : :P Får ta det igjen!

 

Som et lite plaster på såret så kanskje jeg får sitte på en liten tur:rolleye:

 

Ah.. Forlot jeg åstedet før du ankom, muligens? Ja, vi får heller få til en demonstrasjon da, vettu. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Knallbra, Andreas!

(Teknisk: Jeg bruker Opera siste ver. og får ikke gjort noe mer når jeg åpner et bilde i artikkeln. 'lukk bilde' funker i hvertfall ikke..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da feiget så klart far ut. så da kommer jeg meg ikke innover :( om ingen har lyst å svippe innom og hente..:)

 

Måte prioritere vet du :) Men ser at det ble feil prioritering.

Men ble ferdig med hundegården, mens Quattro (hunden) tok en lur.

Hundegård.jpg

Quattro.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, og man kan få kreft av å drikke for mye vann.. Rart hvordan folk i middelalderen i det hele tatt overlevde å bli født.. Eller hvordan mat som henger og slenger på markeder i asia i det hele tatt er spisende.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn så var jeg ikke helt bra i magan i dag, tenkte det var pizza'n men nå blei jeg sikker...

 

Mye fine biler og hyggelige folk. Takk for et hyggelig treff.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et er bare bra å få i seg litt ulumskheter:rolleye: Da har kroppen noe å stå i mot med når det virkelig er fare på ferde: faint : eller? :rolleye: .

Men i alle fall..... dette var en skikkelig hyggelig eftermiddag/kveld. : rock :: vinke : Ble litt kjent med de man bate brater med her på forumet: smil :

Heine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et veldig bra treff! Godt å være tilbake i varmen igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Tror ikke det var noe i veien med pizzaen jeg spiste uhorvelige mengder av, i hvertfall! :D

Sant å si er jo hele pizzaen godt kokt, så jeg tror det fint lite igjen på den som har noen som helst sjanse for å overleve! :P

Hyggelig å ha deg tilbake, Daniel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var dessverre ikke tilstede på treffet, prioriterte utpakking etter 5-dagers tur i Tyskland.

 

Og som om det ikke er nok må jeg meddele at jeg om to snaue måneder melder overgang til Buskerud-laget da jeg har blitt minusmillionær med gjeldsbrev grunnet kjøp av rekkehus på Konnerud utenfor Drammen (blir egen oppussingstråd) : eek : Begynner jammen å bli voksen...? : klø :

 

Jeg har jo bare vært med på ett treff med Vestfold-gjengen, så savnet etter meg blir vel ikke så stort antar jeg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var dessverre ikke tilstede på treffet, prioriterte utpakking etter 5-dagers tur i Tyskland.

 

Og som om det ikke er nok må jeg meddele at jeg om to snaue måneder melder overgang til Buskerud-laget da jeg har blitt minusmillionær med gjeldsbrev grunnet kjøp av rekkehus på Konnerud utenfor Drammen (blir egen oppussingstråd) : eek : Begynner jammen å bli voksen...? : klø :

 

Jeg har jo bare vært med på ett treff med Vestfold-gjengen, så savnet etter meg blir vel ikke så stort antar jeg :nana:

 

Dette er svært trist og opprørende å høre... : gråter :

Nå skal det legges til at jeg har ikke mødt deg, men alikevel.

 

Hva skal til for at du skal legge Buskerud planene bak deg og forbli i Vestfold. Du kan flytte inn hos meg.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja. Du rekker i hvertfall et treff til, Gry! :D

 

Dag, da... Hva sier Cato nå??? Hehe!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Takk for omtanken - men tror ikke banken blir like blid, kontrakt er allerede signert og gjelda igangsatt :)

 

Det er turnuslista mi som avgjør om neste treff blir aktuelt. Skulle det passe (hvis det ikke kolliderer med en eller annen musikkfestival eller jobb på konsert), så kan det nok hende at jeg tar meg en tur. Og om så skjer vil jeg nok ikke være like flau som første gang, for nå er bilen i ferd med å bli seende normal ut! (Nye dempere, pene lykter ++)

 

...og etter en liten kontroll viser det seg at jeg hverfall er avmønstret og i land torsdag 5. juli. Får se om jeg ikke får dratt med meg Kenneth og tatt en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.