Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

tror ikke det er noe problem å komme seg inn og ut. Syntes åpningen virker stor. Ihvertfall på denne V'ern.

 

001__scaled_600.jpg

002__scaled_600.jpg

 

Ville ikke hatt det likevel. Grusom styling på denne forresten.

synes ikke fronten på den vær så ille, men bakfangeren er litt overkill.. hehe.. kanskje er lambodører noe for jan tore?? hehe..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dette er noe for meg som bor i yttre strøk, hadde vel trengt nye dører 3-4ganger i året:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes heller ikke den fronten var så ille på den siste bilde.. men bakfangerene var så sin sak... syntes det er litt kult med sånne dører jeg... golfen kler det ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Helt rå caben min med 4 dører.... one of a kind ;)

 

Sa at alle som var motstander av LSD dører har 4 dørs bil og du har 4 dørs bil, selv om ikke alle bilene dine er det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal

Vet ikke helt hva jeg syns om disse dørene selv, men uansett det du skriver her om at du må åpne ut først så opp... Må jo huske at dette er et kit av typen "bolt-on" da, du kan helt sikkert lage kit som fungerer helt som ekte, men dette innebærer større forandringer da, eksempelvis dørlåser og sånt... så da blir det ENDA dyrere...

 

har ikke det noe å si på at du bygger om bilen og typegodkjennelse som blir et helvette hos biltilsynet hvis man IKKE bruker bolt on løsning da?

 

Nåja, mor dere de som gidder å bygge om til dette - er ikke det jeg brekker meg mest over, men ikke noe å skrive heimat til mor om heller :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Tilfeldig at alle motstandere av LSD dører her har 4 dørs biler mon tro?? Ser jo jævlig tøft ut synes jeg, men jeg ville nok sett hvordan døra går opp og hvor lett det er å komme inn i bilen i praksis før jeg brukte 10k kr på dette... :)

har kun 2 dører på min

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke jeg så helt feil i går så det ut som han med A3'en med luftfjæring og kamelonlakk (husker ikke om det er Lars han heter?) hadde monter slike dører. Mulig jeg så feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Frang Riise heter han

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon tok et bilde av den:

 

eul_p_41163648de89e.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Synes det blir litt feil bil å montere det på iaffal.. Også er det jo himla upraktisk når dørene ikke går langt nok opp..

 

Kul i hue-power... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja jo.. Interessant er det iaffal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes slike dører er rått jeg da!!

Tenk å kombinere de med shaved-doorkit!!!! : ja :

Ett trykk på fjernkontrollen så åpner døra seg og stiger til himmels :D KONGE! :D

 

Men seff... ikke på alle typer biler da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt på side, men det er ikke første Audi med slike dører. Denne kom i 1991. Audi Avus quattro concept.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns ideen med lambo-dører er litt tøft. Men.. JEG hadde garantert ikke greid å komme meg inn i Corradoen med slike dører. Da må de gå laaangt opp og frem. Stor mann i liten bil.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er de som jeg så på streetmeet

bilde027.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

her er de som jeg så på streetmeet

Sjekk ut gutta som står rundt, så skjønner du hvem som velger BMW :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Sjekk ut gutta som står rundt, så skjønner du hvem som velger BMW :D

 

Hahaha.... Tenkte akkurat det samme som deg Arne når jeg så bilde...:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.