Ny grill til A3, tips mottas med takk...

Anbefalte innlegg

Eg kunne godt tenkt meg ny grill til A3`n,

men må ha ringane...

 

Det blir antakelegvis S3 look fra Rieger neste år,

hadde jo vore fint om det var noke som passa inn i den og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne da..Uten ringene vel og merke ....

im000041.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Arnesen

Denne da..Uten ringene vel og merke ....

Er ikkje heilt dette eg tenkte på....

Litt meir clean look, meir lik S3.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes min egen er ganske grei da.. Men er nok kanskje ikke helt det du leter etter?

469131_1.jpg

 

Kanskje litt vanskelig å se på bildet, men er en JE Design RS3 grill som er litt modifisert.. Følger også med ringer til å lime på nettingen..

 

Hvis du skal kjøpe deg Rieger S3 look så kommer den i flere varianter.. Den ene er støpt spesiellt for å få S3 grillen til å passe, de har en som originalgrillen skal passe i, samt en som du kun trer netting inni, utover det så er det før og etter favelift modell og med og uten lyktespylere, deretter med og uten linselys.. Litt å velge mellom med andre ord..

 

Det billigste og det som er nærmest det du ønsker hadde nok antakeligvis vært å kjørt originalt til du fikk deg S3-look fronten og kjøpt den med S3 grillen i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy G. Hansen

 

Det billigste og det som er nærmest det du ønsker hadde nok antakeligvis vært å kjørt originalt til du fikk deg S3-look fronten og kjøpt den med S3 grillen i..

 

Enig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.