Agder: Noen som vil være med å leie verksted?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier...noen som vil være med å leie verksted og/eller lagerplass?

 

Har tilgang på et lokale på 150 kvm med tilgang på kjøkkenkrok og enkel garderobe, samt et par små kontorer.

Det er muligheter for å dele av hvis vi ønsker det.

 

Lokalet er relativt nytt og jeg har foreløpig ikke fått noen pris av han, men jeg tipper vi må være noen stykker for at dette skal gå i boks.

 

Hvem kunne tenke seg å være med på dette?

 

Pris får vi komme tilbake til så fort jeg har snakket med han å fått kikket på lokalet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Agder er dette?

 

Kan være interessert, men er avhengig av sted og pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arendal og omegn...nærmere bestemt 15 minutter fra Arendal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel tenkt meg at det var på Arendalstraktene hvis jeg bare hadde sett på hvor du bor.

 

Med mindre det er snakk om 15 min i retning Kristiansand, så blir det nok dessverre litt langt unna :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres spennende ut.kommer sef ann på pris.og utstyr som løftebukk og verkøy kommer jo oxo utenom.hadde vært kult om mange ville vært med på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løftebukk er det det ikke, men det kan vi selvfølgelig ordne hvis vi er noen stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at jeg er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at jeg er med!

 

Jepp, det vet jeg.

 

Nå har jeg forresten sett et annet lokale også...skal ta en kikk på det i morgen. Det ligger mer sentralt og er tidligere bukt som verksted.

...tipper prisen ligger deretter, men må sjekke i hvert fall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er desperat etter verkstedplass! : eek :

Jeg er med koste hva det koste vil.. :) hehe

 

Har kikka endel selv men har ikke funnet noe, så om jeg kunne hivd meg på med dere hadde det vært strålende.

Funnet noe/bestemt deg for noe forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke funnet noe ennå, og jeg får ikke gjort noe med dette før jeg kommer hjem igjen om noen uker. Hvis andre finner noe så vil jeg gjerne være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres kult ut :)

 

Men selvfølgelig i arendalsområdet, det er jo midt mellom begge stedene jeg kunne tenkt meg. Pendler mye Risør - Kr.sand.

 

Lykke til folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg pog vært med på og leie et lokale da jeg holder på med litt biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.