#576 Skrevet Juni 1, 2008 sånn det var i fjor så var bila satt gjevnt ved gjerde til banen, og da ble det fort litt klønete å komme seg inn og ut og når folk stikker innom campen så blir det mye mellom bila, så derfor kanskje bedre å sikre seg noen få meter til.. mente å huske stien gikk gjevnt med gjerde men ikke umulig at jeg husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet Juni 1, 2008 hmmm nå er det et par år siden sist jeg var der og husker ikke helt den stien dere snakker på , men uansett ja så kommer jeg til å holde av fra helt øverst på plassen på begge sider , men hvor langt ned er det sånn ca?? kan det ca markeres på dette bilde sånn ca.. (ikke bry dere om det som ellers er rundt på dette bildet, bare tegn på en bra helg dette: smil : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Juni 1, 2008 Har markert stien og området som skal sperres av. det går et stykke opp på siden på høyre sida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Juni 1, 2008 ahaaaa, da husker jeg litt bedre. men da tar jeg av plass over hele feltet der litt nedenfor stien jeg.. så så fort folk fra party campen kommer så får de være med å holde av dersom det skulle bli helt kaos med folk og biler... fy faen som jeg gleder meg nå. får vel komme meg ut og polere bilen jeg, litt fylleyk etter gårssdagen men men .. være med rolf? kan stå på "biltilsynet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Juni 1, 2008 skal til illehammer på treffet etterpå. men stikker bortom en tur. Men, ikke hold av noe nedenfor stien. da vil få folk bli gående tvers gjennom campen og nære biler. greit å holde fyllikene unna slik sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Juni 1, 2008 skal til illehammer på treffet etterpå. men stikker bortom en tur. Men, ikke hold av noe nedenfor stien. da vil få folk bli gående tvers gjennom campen og nære biler. greit å holde fyllikene unna slik sett. ok , da snakkes vi etterpå. blir med til lillehammer selv. ses på statoil,dropper polishen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Juni 1, 2008 mulig jeg har missforstått tegninga, men dere er en kompisgjeng som mekker dere bra plass?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Juni 1, 2008 vi tar av plass for hele gjengen som skal campe sammen alle fra norge og det som går igjen med å samle alle og ha like shirts + stickers på bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Juni 1, 2008 nice! problemet mitt er at jeg ikke bestillte shirt.. jaja får gjemme meg når det kommer noen for å ta bilde jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Juni 1, 2008 nice! problemet mitt er at jeg ikke bestillte shirt.. jaja får gjemme meg når det kommer noen for å ta bilde jeg da. Ikke noe problem det:) Flere av Party Camp Norway som ikke har VACN t-skjorte. Like mye godtatt uten noen spesifikk t-skjorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Juni 1, 2008 Bra plassen blir holdt av tidlig iom at svenskene sikkert valfarter på morrakvisten på fredagen siden de alle har fri:) Og med 25-årsjubileum blir det sikkert ikke mindre folk enn tidligere år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Juni 2, 2008 Hvorfor ikke holde av plassen vi hadde ifjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Juni 2, 2008 Hvorfor ikke holde av plassen vi hadde ifjor? det er jo det vi gjør!? etter hva jeg har skjønt så skal vi bare holde av enda større område en i fjord=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Juni 2, 2008 det er jo det vi gjør!? etter hva jeg har skjønt så skal vi bare holde av enda større område en i fjord=) Ifjor så lå vi jo helt øverst innerst.... så enten er bildet feil ellers så holder de av en annen plass Her,merket med mørke grønn lå vi ifjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Juni 2, 2008 Ifjor så lå vi jo helt øverst innerst.... så enten er bildet feil ellers så holder de av en annen plass Her,merket med mørke grønn lå vi ifjor [ATTACH]96273[/ATTACH] De røde strekene ovenfor det grønne området du har markert, er der Rolf mente vi skulle være, og det er jo helt øverst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Juni 2, 2008 Er Alt av matbutikker stengt på fredagen også? Hvordan er det med vasker på området der? Hvor er momarkedet forresten? Fant ikke noe på gule sider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Juni 2, 2008 Uti "privinsen" har man ikke nødvendigvis noen gateadresse, så da blir det vanskelig å finne dette på kartene til Gule sider. Prøv Momarken som søkeord, så går det derimot finfint:). Shellstasjonen det er snakk om ligger i krysset der Trøgstadveien (skilta mot Lillestrøm) møter E18 (som du kjører på). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Juni 2, 2008 Uti "privinsen" har man ikke nødvendigvis noen gateadresse, så da blir det vanskelig å finne dette på kartene til Gule sider. Prøv Momarken som søkeord, så går det derimot finfint:). Shellstasjonen det er snakk om ligger i krysset der Trøgstadveien (skilta mot Lillestrøm) møter E18 (som du kjører på). Der ja! Takktakk Link om noen flere lurer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Juni 2, 2008 å skal noen plotte inn mantorp på gps'n så er det vel mantorp / mantorp park 110 >=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Juni 2, 2008 noen som veit hvordan det er med overnatting i nærheten av momarken?? ligger det noen kroer/moteller langs veien nedover?? tenkte å kjøre bort på torsdagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Juni 2, 2008 noen som veit hvordan det er med overnatting i nærheten av momarken?? ligger det noen kroer/moteller langs veien nedover??tenkte å kjøre bort på torsdagen... Smaalenene Hotell AS Vammaveien 25, 1813 Askim 69 84 40 40 Bakkegården Hovland & Strengen DA Askimveien 197, 1860 Trøgstad 69 82 55 50 Bakker Gjestegård Bakker, 1860 Trøgstad 69 82 55 50 Solstrand Terrasse AS 1870 Ørje 69 81 21 37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Juni 2, 2008 Da var telt handla inn gitt, ble et 3-manns fra Tema, denne gangen skal jeg ikke slite med plassen ihvertfall, håper jeg.. Sikkert plass til en svett mann eller to til, jeg mener.... Søte jenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Juni 2, 2008 Da var telt handla inn gitt, ble et 3-manns fra Tema, denne gangen skal jeg ikke slite med plassen ihvertfall, håper jeg..Sikkert plass til en svett mann eller to til, jeg mener.... Søte jenter hehe, skal dra å kjøpe 3 mans på tema nå vi også=) håper det holder;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Juni 2, 2008 hehe, skal dra å kjøpe 3 mans på tema nå vi også=) håper det holder;) hehe Maahaha, er mulig jeg tok det siste Skal dere ligge sammen? Svette menn? Fydda! Edit: De har et par slike 3-manns 1mins telt igjen, de er svære! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Juni 2, 2008 Ble "bare" tomannstelt på meg, men om jentene er søte nok skal det nok bli plass til fler! 3 arbeidsdager igjen nå. WEEEE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...