Anbefalte innlegg

6. - 8. juni 2008 går det 25. Bug Run av stabelen. Undertegnede har selvfølgelig allerede markert helgen i kalenderen, og håper så mange som mulig ellers også gjør det. Bug Run er en folkefest og en happening alle VW-interesserte bør få med seg.. og de som HAR fått det med seg, kommer som oftest tilbake!

 

Så sett av helgen 6.-8.juni 2008, og bli med Camp Norwegen til BaggRann tjugohundraochåtta!

 

Og til dere som arrangerer lokaltreff osv, prøv å finn en annen helg enn denne, så flest mulig kan være med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, denne tråden kom tidlig? når blir avreise til neste år da? håper den blir før klokken 7 på kvelden som den ble for min del i år! men jeg kommer garantert! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, denne tråden kom tidlig? når blir avreise til neste år da? håper den blir før klokken 7 på kvelden som den ble for min del i år! men jeg kommer garantert! hehe

 

 

Greit å være tidlig ute, så folk får planlagt og endret meninger 30-40 ganger vet du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og.. : rock :

 

Tipper dette blir tidenes lengste treff-tråd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og.. : rock :

 

Tipper dette blir tidenes lengste treff-tråd..

 

Såpass fortjener et 25 års jubileum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, denne tråden kom tidlig? når blir avreise til neste år da? håper den blir før klokken 7 på kvelden som den ble for min del i år! men jeg kommer garantert! hehe

 

Avreise blir vel ca kl 0900 fra Shell på Momarken... just a wild guess

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart man ska åka på bægg rænn 08 : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TIpper jeg poster noe om en girkasse eller motor som skal byttes den 7 juni neste år, men Bugrun skal jeg på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med. : vinke :

 

Fint folk har bestilt samme været vet jeg. :D

Hvordan gjør vi det med basseng da?

Caddy blir vel for lite... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med. : vinke :

 

Fint folk har bestilt samme været vet jeg. :D

Hvordan gjør vi det med basseng da?

Caddy blir vel for lite... : klø :

 

caddy blir for lite med tanke på hvor mange vi blir :P men vi får bare finne oss flere caddy'er. eller at noen kjører lastebil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, tror ikke noen caddy holder nei.. måtte nok bygd noe stort en kunne slept på en henger kanskje! hehe, eller som finnen gjør, ha med sauna når det er 30-40 varme grader ute! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

caddy blir for lite med tanke på hvor mange vi blir :P men vi får bare finne oss flere caddy'er. eller at noen kjører lastebil :P

 

Jeg har ett oppblåsbart basseng på 4000 liter som kan doneres til ymse bruk. Men hvor skaffer man SÅ mye vann?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg SKAL være med neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir selvfølgelig med til neste år også jeg. Basseng er ikke en dum plan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp Jepp!!!Jeg er med!!: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vann får vi fra vaskeplassen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får se om det ikke passer seg. Høres jo ganske bra ut. Men etter bildene å dømme ser det ut til at det er litt for høy "gatebil" faktor for min del egentlig. Men kan jo hende jeg blir overbevist iløpet av ett år =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg SKAL være med neste år!

 

x2 : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får se om det ikke passer seg. Høres jo ganske bra ut. Men etter bildene å dømme ser det ut til at det er litt for høy "gatebil" faktor for min del egentlig. Men kan jo hende jeg blir overbevist iløpet av ett år =)

 

Nå har jeg ikke vært på gatebil, men om du synes bildene får det til å virke som en eneste stor fyllekule så er ikke det riktig. Det er bil som er fokuset og hvis du ikke gidder å feste så har man alltids "lugna campen" : faint : Det blir hva du lager det til selv!

 

Det med strippestangen var bare et smålubbent venninepar som holdt et lite "show", så det er fint lite glamour modeller der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vann får vi fra vaskeplassen... :)

 

Skal gå et par runder med 10 liters bøtta da altså :P må nok ha med en rimelig lang slange som vi kan få kobla på. så går det nok.

 

og gatebil faktor? på langt nær. Bare sosialt samvær og noen pils på kvelden. og hvis man bare vil se på biler og sove rolig på kvelden så har man som nevnt her lugnacampen. men stemningen og morroa er virkelig på camp norwegen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart man er med. beste treffet jo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok på Bug Run neste år også!! Men da tror jeg nok det blir med wasserkühler... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bugrun i mantorp? Hvor lang er det fra Trondheim til bugrun? Har hadd veldig lyst til å vært på dette en gang, men er redd det blir en lang tur:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.