Anbefalte innlegg

hehe..:D

kan se litt sånn ut, minste dump dytter du vel rusta i hjulbuene lenger mot himmelen? :D:P

Er faktisk overraskende lite rust i hjulbuene, men de er massert ganske så massivt for å få plass til noen 9x16 som nå er byttet ut med mine felger for anledningen. Skvettlappen står i spenn mot asfalten, men den blir vel mere samarbeidsvillig desto nærmere man er Bug Run.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke mange milene til før de har fått en lett barbering ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe lyst til og lage litt tekst og ta bilder fra Bug Run til en reportasje i Treffpunkt ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan vi ;)

jeg har 8.5x13".. burde holde på en 1100 ccm :P: rock :

fordelen med å ligge bakerst i kolonna er at de forran kan varsle om kontroll : haha :

tøft! da får vi prøve å holde litt følge da=) er det teknisk så blir ihvertfall jeg avskiltet på stedet;) hehe, det er det vel sikkert flere som blir også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe lyst til og lage litt tekst og ta bilder fra Bug Run til en reportasje i Treffpunkt ??

Jeg kan godt skrive en liten reportasje fra BR til Treffpunkt. Vet ikke helt hvilket kamera jeg tar med, men det er jo noen røvere med fancy fotoustyr som også skal delta på treffet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har planer om å knipse en del bilder men jeg ser på meg selv som en amatørmessig amatørfotograf : rolleyes

kan evt sende de til den som lager reportasjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft! da får vi prøve å holde litt følge da=) er det teknisk så blir ihvertfall jeg avskiltet på stedet;) hehe, det er det vel sikkert flere som blir også:P

jeg slenger meg bak deg jeg vettu ;)

du er ikke aleine om å bli avskilta da nei :P

blir kolonne på toget hjem evt: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan godt skrive en liten reportasje fra BR til Treffpunkt. Vet ikke helt hvilket kamera jeg tar med, men det er jo noen røvere med fancy fotoustyr som også skal delta på treffet..

Jeg har med utstyret så det blir vel ett par tusen bilder å plukke fra Endre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med utstyr jeg også, vidvinkel og telezoom, så skal nok få med meg det meste..

Og videokamera kommer nok også med! Så her er det bare å passe seg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ipod har jeg handla til turen, så har jeg musikk... Om jeg nå finner ut åssn det funker dette her... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slenger meg bak deg jeg vettu ;)

du er ikke aleine om å bli avskilta da nei :P

blir kolonne på toget hjem evt: haha :

Hvorfor skulle man bli avskilta?

Gjør meg igrunn ingenting å bli stoppa i teknisk, da slipper jeg å bestille time hos BT og vente i 4mnd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ipod har jeg handla til turen, så har jeg musikk... Om jeg nå finner ut åssn det funker dette her... : klø :

Kjøp deg en walkietalkie, så skal jeg synge trønderviser til deg, da trenger du ikke iPåd vett!

Forresten flere som kjører med radio i bilen?

Slik at man kan kommunisere? Altså snakke skiiiit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å nærme meg klar for avreise nå. Bobla blir hjemme da jeg måtte skrape/slipe bort siste strøket med sprøytesparkel :( :(

Rakavellen er snart klar for langtur. Ny eksos kom på plass i kveld ;) 3" fra grenrøret og ut foran høyre bakhjul gå en SINNSYKT dyp og bös lyd i familie-expressen : rock : SCANIA

Gleder meg til lage en sort fartsstripe på den hvite CandyGolfer'rn i det jeg blåser forbi :evil::evil:

I morra er det oljeskift og vask...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en walkietalkie, så skal jeg synge trønderviser til deg, da trenger du ikke iPåd vett!

Har walkietalkie, derfor jeg kjøpte ipod. For å slippe trønderviser...

EeeeEEEeEEEEEEeEEE-seks... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

type hvor får man tak i billig? hehe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være flere som har med...

Jeg har ingen men tipper at RA eller RA-brodern har?!? : klø :

De skal nemlig sitte på i "bussen" og synge "EN BUSSSJÅFØØØR ..EN BUSSSJÅFØØØR..."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 4 stk, men nå er det bare to forskjellige igjen, sånn går det når man ikke husker hvem man har lånt til..

PMR-radio får man kjøpt hos de fleste som selger elektronikk, elkjip, sexpert etc..

Får dem i 2pk og koster vel fra 199,- og oppover..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 4 stk, men nå er det bare to forskjellige igjen, sånn går det når man ikke husker hvem man har lånt til..

PMR-radio får man kjøpt hos de fleste som selger elektronikk, elkjip, sexpert etc..

Får dem i 2pk og koster vel fra 199,- og oppover..

aha;) da blir det en liten tur på elkjip i morgen da! kan ikke akkurat skyrte på meg noen cd speller i golfen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mørkt ut for bilen med to do lista forøvrig.. Tross i "nytt" ledningsnett var det dårlig med lys på den...

Og ja.. ikke startet den idag heller :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor har du tatt kvelden kl 00:05? Det er da lenge igjen til du skal på jobb i morgen;) Håper du får ting på plass i hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mørkt ut for bilen med to do lista forøvrig.. Tross i "nytt" ledningsnett var det dårlig med lys på den...

Lys, er jo lyst hele døgnet jo... : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr kanskje at Hansi og tøs trenger plass nedover??? Confirm Hansi-boiiii!!

Jeg holder av tre plasser i "bussen" i tilfelle. Hansi,Hansi-tøs og Pølse-Tom.

RA og RA-brother er confirmed.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner at jeg skal ta med meg den lille radioen og et sett ekstra batterier :D

har jo ikke musikk i 1100'en så trønderviser blir knall! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en bussjåfør en bussjåfør... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker normal jaktradio opp mot disse walkisene folk har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.