#726 Skrevet Juni 4, 2008 he he... får no se hvor mange som ender i grøfta i løpet av helga. Hehehe..true.. so true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet Juni 4, 2008 Har plass jeg også, så det er ikke noe problem. Det som er et problem er at du kan riskere å bli våt, ja altså fordi jeg har rensa passasjer-setet altså... Tror det er tørt til freddan... Å jeg plages med Ipoden min også.. Dritt... er ik no problem, blir jo tørr av denne varmen. men skal ik klage. jeg er nok flyttbar, så vi får vel sikkert finne på noe etterhvert. har skyss til momarken da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet Juni 4, 2008 he he... får no se hvor mange som ender i grøfta i løpet av helga. følelse av at den der var retta mot meg ms bakken men ikke noe problem. bilen setter seg fast på asfaltkanten før jeg treffer grøfta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet Juni 4, 2008 faen som jeg gleder meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet Juni 4, 2008 følelse av at den der var retta mot meg ms bakken men ikke noe problem. bilen setter seg fast på asfaltkanten før jeg treffer grøfta tja, du kan jo si at den var tilegnet deg nå, når du nevner det. he he... rolf mekker grøfte kjører... klem til deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet Juni 4, 2008 bra du lager liste Thomas. sitter selv og kåler ned en liste på et ark her. div som er greit å ha med seg. jeg har også slengt på * Ibux * Ørepropper Et must skal man ha lit håp om å få sovet litt jeg ser enda ikke hvordan man kan klare/overleve i en sovepose på BR! i fjord utgikk den med skyhøye kneløft! vi gjør som Finnene, tar det i nettoen;) edit: hvor ligger nærmeste bank terminal for uttak ac sek. ved mantorp da? man må ikke helt til mjølby eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet Juni 4, 2008 jeg ser enda ikke hvordan man kan klare/overleve i en sovepose på BR! i fjord utgikk den med skyhøye kneløft! vi gjør som Finnene, tar det i nettoen;) edit: hvor ligger nærmeste bank terminal for uttak ac sek. ved mantorp da? man må ikke helt til mjølby eller? City Gross. Nærmeste kjøpesenteret, men det er jo fare for at man ikke kommer inn da minibanken er inne og butikken sannsynligvis er STÄNGT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet Juni 4, 2008 Andre ting som er kjekke å ha med seg: *dassrull, i tilfelle man får akutt sprutbæsj dagen derpå.. *tannbørste, dette glemte jeg på Våler i fjor, ganske ubehagelig med fylleånde *verktøy (jeg har lastet opp med det man trenger for å skru einser, mangler bare pipe til spindel foran) *bunnpanne og 4liter olje *drivaksler *slepetau *startkabler *kjølevæske *reservehjul på boks *videokamera, må jo få med seg de som blir mest drita, for så å legge ut på youtubben, høhø! *speedo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet Juni 4, 2008 hvor ligger nærmeste bank terminal for uttak ac sek. ved mantorp da? man må ikke helt til mjølby eller? Er minibank på City Gross rett utenfor banen, men spørs da om det er åpent på fredagen.. Bah too late.. BTW, tnx for bildet Thomas! Da er det confirmed, blir med i bussen din:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet Juni 4, 2008 Er minibank på City Gross rett utenfor banen, men spørs da om det er åpent på fredagen.. Bah too late.. BTW, tnx for bildet Thomas! Da er det confirmed, blir med i bussen din:) okay! kanskje prøve å finne noe på veien da:P husker vi knota fælt i fjord for å finne en minibank midt på natta! men vi fant en:P lukta litt niffy der men! vet ikke helt hvorfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet Juni 4, 2008 Hvor vanskelig er det å ta ut en svensk høvding imorgen ettermiddag? Flere norske minibanker (gjerne i tilknytning til en bank-filial) har flere valuta å velge i når du bruker de. Uansett er jo banken oppe imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet Juni 4, 2008 Hvor vanskelig er det å ta ut en svensk høvding imorgen ettermiddag? Flere norske minibanker (gjerne i tilknytning til en bank-filial) har flere valuta å velge i når du bruker de. Uansett er jo banken oppe imorra Allerede fikset, heh, men jeg må sette inn norske kroner på konto, slik at jeg kan ta ut svenske.. Kæsj er lissom tingen.. Menneh, kommer du ikke før på lørdag Næzz? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet Juni 4, 2008 Hvor vanskelig er det å ta ut en svensk høvding imorgen ettermiddag? Flere norske minibanker (gjerne i tilknytning til en bank-filial) har flere valuta å velge i når du bruker de. Uansett er jo banken oppe imorra Hola, har du fortsatt den isoporkassa di, og er den hel? Skulle fått tak i noe tørris vøtt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet Juni 4, 2008 Hvor vanskelig er det å ta ut en svensk høvding imorgen ettermiddag? Flere norske minibanker (gjerne i tilknytning til en bank-filial) har flere valuta å velge i når du bruker de. Uansett er jo banken oppe imorra Det er kanskje mulighet for uttak av "kronor" i automatene på Oslo S. Mener å ha sett det på noen av automatene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet Juni 4, 2008 ...husker vi knota fælt i fjord for å finne en minibank midt på natta! [/img] Hvilken fjord da? Flekkefjord..Soknafjorden...??! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet Juni 4, 2008 Er minibank på City Gross rett utenfor banen, men spørs da om det er åpent på fredagen.. Bah too late.. BTW, tnx for bildet Thomas! Da er det confirmed, blir med i bussen din:) NP, kiss & løøøv Bare å løse billetten ved ankomst i bussen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet Juni 4, 2008 Hvilken fjord da? Flekkefjord..Soknafjorden...??! Vikingfjord....ikke rart det ble mye knoting;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet Juni 4, 2008 Vikingfjord....ikke rart det ble mye knoting;) Ahhh.. det var MJØD foran automaten ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet Juni 4, 2008 Allerede fikset, heh, men jeg må sette inn norske kroner på konto, slik at jeg kan ta ut svenske..Kæsj er lissom tingen.. Menneh, kommer du ikke før på lørdag Næzz? Nei, har litt lengre vei enn dere andre i år, og får ikke reist før på fredag ettermiddag. Hola, har du fortsatt den isoporkassa di, og er den hel? Skulle fått tak i noe tørris vøtt:) Jepp, den står på verkstedet enda. Men du må nok ha corona-tre-eske-greiene rundt om den skal overleve ett år til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet Juni 4, 2008 Bare å løse billetten ved ankomst i bussen! Satser på månedskortet gjør susen, gleder meg... Jepp, den står på verkstedet enda. Men du må nok ha corona-tre-eske-greiene rundt om den skal overleve ett år til Hehe..skulle nesten ha fått den med oss nedover, funker jo greit med noen poser med iceman også om man ikke får tak i tørris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet Juni 4, 2008 Jeg mener,eller,jeg tror jeg betalte med norske kroner i porten der i fjor. Men,uttak av svenske må da kunne foretas i Karlstad,eller noen av de andre stedene vi kjører gjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet Juni 4, 2008 Hehe..skulle nesten ha fått den med oss nedover, funker jo greit med noen poser med iceman også om man ikke får tak i tørris:) Du får høre med han som kjører lastebil... Nei, buss.. Nei, multivan... Nei, transporter... Nei. caravelle var det vel? Står innenfor porten på lageret der Rraw står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet Juni 4, 2008 Blir det en liten stopp på maximaten ell den andre butikken på veien tro? Rekker ikke noe bank i morra jeg ass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet Juni 4, 2008 Hvilken fjord da? Flekkefjord..Soknafjorden...??! må ha vært vikingfjorden som gjorde utslaget:p det ser du jo ved minibanken ute på fjorden:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet Juni 4, 2008 Blir det en liten stopp på maximaten ell den andre butikken på veien tro? Rekker ikke noe bank i morra jeg ass.. må ikke glemme at man ikke kan ta ut penger i butikke bensinstasjoner slik som i norge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...