Anbefalte innlegg

Er det slike dere snakker om eller?????

 

Ja, dog ikke i samme farge, disse er litt mere chrome aktige, for å gi en mer eksklusiv look!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaaaahahahaha. jeg leeeeeer. men er bra detta gutta. jeg satt igjen 2 sec jysk teltet på br i fjor. det tålte jo ikke rundkast med 80kilo urmaker inni seg. dårlige greier :P

 

Men, bare minner på at det var BINDENDE bestilling på shirts. så hvis folk faller fra i siste liten må de fortsatt betale for shirts evt merker de har bestillt. har 3,5 time igjen av dagen før siste pakkinga går unna og så er man på vei :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem skal holde av plass btw, jeg tror kanskje dette teltet jeg har kjøpt var litt i største laget da jeg sjekket mål inni internetten. hehe... så for oss som kommer litt seint, så hvis noen er søte og snille å holder av en fin plass blir det en suverniiii fra turen å få da vettu :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da legger vi ut på tur i fra Haugesund akkuratt nå;) da er det bare ca 50++ mil til vi er på momarken;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal holde av plass Ida,i alle fall prøve, har med sperrebånd og plank til å slå i bakken så skal jeg se om jeg greier å holde av et såpass stort parti fra stien (eller litt nedenfor) og oppover.

 

 

 

 

Da er alt pakcet och klart. og vi setter avreise fra Hamar ca kl 15.00 så nå må jeg få på meg fillene og kaste meg i bilen og hente min "svette" co driver. :P

 

her er da "riggen" min klar for avreise, og combi'n er full, bra den har ganske stiv torsjonstav da dekkene går akk innenfor hjubuene.

 

DSC00001.jpg

 

DSC00002.jpg

 

 

fy steike som jeg gleder meg.

 

Og de som trekker seg er dumme : bråk : de aner ikke hva de går glipp av!!!!!!:nana:

 

 

 

Men uansett folkens. vi ses der borte, kjør pent og pass dere for div kontroll och svænsk älg.

GOOOOOD TUUUUR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal holde av plass Ida,i alle fall prøve, har med sperrebånd og plank til å slå i bakken så skal jeg se om jeg greier å holde av et såpass stort parti fra stien (eller litt nedenfor) og oppover.

 

PRIMA, da blir det en pakke på deg fra europa turen :) God tur!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PRIMA, da blir det en pakke på deg fra europa turen :) God tur!!

 

:D venter i spenning :D:D og god tur til deg og dere også.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem skal holde av plass btw, jeg tror kanskje dette teltet jeg har kjøpt var litt i største laget da jeg sjekket mål inni internetten. hehe... så for oss som kommer litt seint, så hvis noen er søte og snille å holder av en fin plass blir det en suverniiii fra turen å få da vettu :D

 

Er mye fin plass i sandfella i svingen der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye fin plass i sandfella i svingen der :P

 

Morroklumpen!!!! ;) Dra å hjelp Joachim med å bli ferdig nå istedetfor å være så keeg her inni internetten! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe han jeg! :P

 

6mm umbrakoskruer han skulle ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe han jeg! :P

 

6mm umbrakoskruer han skulle ha?

 

Han har sikkert reist før du kommer fra Sandvika, men det var snilt av deg Stian :) Du får komme innom til uka en tur :) Egentlig burde du vært på BR også... sleng deg med kolonna imårra!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morroklumpen!!!! ;) Dra å hjelp Joachim med å bli ferdig nå istedetfor å være så keeg her inni internetten! :)

 

Han rydder og pakker verktøy nå så får vi håpe han rekker flyet som går om nøyaktig 2 timer!

 

Vi drar og henter bilen i kveld så får vi se hvor langt vi kommer i morgen: vinke :

Nå virker vindusviskerne også faktisk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaaaahahahaha. jeg leeeeeer. men er bra detta gutta. jeg satt igjen 2 sec jysk teltet på br i fjor. det tålte jo ikke rundkast med 80kilo urmaker inni seg. dårlige greier :P

 

Hvordan klarte noen å kaste teltet når bare halve urmakern var inni?

 

Nå virker vindusviskerne også faktisk:)

 

Puh.. Det var da enda godt!!!!

 

Dette blir en stressende dag.. Må huske "alt".

-Vaske bilen igjen

-Montere teppe i bagasjerommet (Takk Bjørnar!)

-Drive tæksivirksomhet (kanskje)

-Pakke

-Handle polarbrød, skinkeost og vann

 

Aaaaltfor mye å huske på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh.. Det var da enda godt!!!!

 

Med det været som er spådd så er det enda godt: smil :

 

Nei tenkte vel heller mest på når oljespruten står på frontruta...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han rydder og pakker verktøy nå så får vi håpe han rekker flyet som går om nøyaktig 2 timer!

 

Vi drar og henter bilen i kveld så får vi se hvor langt vi kommer i morgen: vinke :

Nå virker vindusviskerne også faktisk:)

 

Muttern kjører rally til flyplassen så det går :) Vindusvisker er luksus!!! :) Du eller Hans som skal kjøre a??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

campingstol og radio er nå kjøpt inn! Siggtenneren og kjølebaggen funker gull og det eneste som gjennstår er en halv arbeidsdag, vask av bil, fikse blinklys og et par pils for å få sove;)

 

Dette blir snadder folkens: rock : Beste (og muligens varmeste?) Bug Run ever!

 

jeg er redd for at det kan krype over førr i år også! å da blir det steike varmt! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muttern kjører rally til flyplassen så det går :) Vindusvisker er luksus!!! :) Du eller Hans som skal kjøre a??

 

Hehe det er gull! Blir vel meg først og så bytter vi litt på tenker jeg, vi får se hvem som er mest skeptisk etterhvert..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det er gull! Blir vel meg først og så bytter vi litt på tenker jeg, vi får se hvem som er mest skeptisk etterhvert..:)

 

Tror både du og Hans ligger på en sterk tier i skepsisskalaen fra før. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det er gull! Blir vel meg først og så bytter vi litt på tenker jeg, vi får se hvem som er mest skeptisk etterhvert..:)

 

Går nok så fint atte :) Tror heller jeg burde vært mer skeptisk enn dere, jeg har jo tross alt rust på tanken, ikke tett tak, tikking i sikringsboksen etter regn, olje lekkasje, 1500, osv..den blå har jo kun en liten lekk og mangler blinklys. på bobla bruker jeg armen, funker like bra :D Men ut på tur, aldri sur (eller skeptisk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nok så fint atte :) Tror heller jeg burde vært mer skeptisk enn dere, jeg har jo tross alt rust på tanken, ikke tett tak, tikking i sikringsboksen etter regn, olje lekkasje, 1500, osv..den blå har jo kun en liten lekk og mangler blinklys. på bobla bruker jeg armen, funker like bra :D Men ut på tur, aldri sur (eller skeptisk)

 

Når alt gikk bra med Rustfri så bør det vel gå... Var vel 1min prøvetur med ny girkasse før dere reise avgårde he he...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er redd for at det kan krype over førr i år også! å da blir det steike varmt! hehe

 

Derfor snappa jeg med meg en sånn her da jeg var på tema istad: haha :

26-216_l.jpg

 

Tror både du og Hans ligger på en sterk tier i skepsisskalaen fra før. :P

 

Jajamen, har jo lyst til å komme oss på treff da:) Men går nok sikkert bra..!

Den derre tæksivirksomheten, var det for å hente bilen du tenkte på ell?

 

 

Går nok så fint atte :) Tror heller jeg burde vært mer skeptisk enn dere, jeg har jo tross alt rust på tanken, ikke tett tak, tikking i sikringsboksen etter regn, olje lekkasje, 1500, osv..den blå har jo kun en liten lekk og mangler blinklys. på bobla bruker jeg armen, funker like bra :D Men ut på tur, aldri sur (eller skeptisk)

 

Så sant så sant, men din har jo ihvertfall vært på veien en stund. Alltid litt spent når bilen nettopp er skrudd sammen. Håper lekken er tett med den tetningsmassa, og blinklys trenger man ikke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor snappa jeg med meg en sånn her da jeg var på tema istad: haha :

26-216_l.jpg

 

Skal bruke den til da?

Tarmskylling? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajamen, har jo lyst til å komme oss på treff da:) Men går nok sikkert bra..!

Den derre tæksivirksomheten, var det for å hente bilen du tenkte på ell?

 

Hvis bilen kneler har jo Thomas med bangbussen, så det gjør jo ingenting. ;)

 

Tæksi ja, hvis du trenger hjelp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta. Kjøp med grillpølser og lumper for meg a?

 

Pokker, look at the time.. seint ute til flyet alt gitt! Signing off!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nix, har med en kompis. 2 kjølebagger, stoler, telt, sovepose, liggeunderlag +++

 

er masse plass i en golf da:) har med kjerringa men har fortsatt MYE plass igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.