Anbefalte innlegg

Har pakket opp combi campen i dag for lufting. fant ut at de hjula som sitter på den er ikke de beste å dra på lang tur med. 8" felger med slangefylte trillbor dekk.. så jeg fant noen felger som passet rett på. 6 x 13" men trenger LAVPROFIL dekk på disse da det er litt trangt om plassen..

DSC00057.jpg

DSC00059.jpg

noen som har noen tips og råd her.... HASTER!!!

: klø :

175/50-13 burde vel gå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

175/50-13 burde vel gå?

det er det jeg har drevet å sjekket litt nå, men sånn for å være på den sikre siden så skulle jeg hatt målet fra der dekket sitter mot felgen og opp mot rulleflaten. har regnet ut at det skal bli ca 875mm og i teorien burde det gå.....

SYSTEMBOLAGET STENGT PÅ FRÆDA'N???: bh :

det var da noe dritt. hvor er nærmeste da fra Mantorp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nærmeste er ved rundkjøringa ved siloen før du svinger bortover siste veien mot mantorp. bare ta til venstre der(når man kommer fra bana) og så inn til nærmeste by der. Er systembolag på senteret i byen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne bestilt noen t-shirts til bugrun...2009. jævler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne bestilt noen t-shirts til bugrun...2009. jævler!
: haha : selv om det egentlig burde vært : gråter : siden du ikke er med i år :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sier du noe ja. steike det var bra du minte folk på. Jeg måtte faktisk google nå for å se hva som foregikk 6 juni og ser også på systembolaget sine sider at det er stengt. jaja. da er det bort til nærmeste by tidlig på lørdagen og handle på bolaget der ;) Men norska pils på fredagen. hehe

Da får vi nesten legge inn en pils-stop før svenskegrensa i kolonnekjøringa!

Btw, så tenker vi som kommer fra Drammen å ta tunellen, så da slenger vi oss på litt lengre nedi gata..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi nesten legge inn en pils-stop før svenskegrensa i kolonnekjøringa!

Btw, så tenker vi som kommer fra Drammen å ta tunellen, så da slenger vi oss på litt lengre nedi gata..

kunne jo bare møtt de andre på momarken da? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare dure ned til sentrum ved momarken da ja. Jeg tenker jeg handler på Torsdagen uansett så det er klart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mjölby systembolags öppet tider:

fredag, stängt.

lördag 7 juni 10-1400.

söndag, stängt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det stengt på fredagen? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det stengt på fredagen? ;)

Sveriges nasjonaldag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med saft og vann, det får holde... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveriges nasjonaldag ;)

eehhh. å det er liksom en god nok grunn!? eeee... dont think so;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw greit å bunkre opp alkohyler før svenskegrensen pga 6. juni

Så greit jeg skal ta 10 ferga fra sandefjord da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på om jeg skal prøve å bli med på dette i år. Har sett mange bilder osv fra tidligere år, alltid mye fine biler. Virker jo som folk har det gøy også :P Folk pleier å reise på fredag morgen ettersom jeg har fortått..? Er det bestemt noe ca når og hvor?

Da var t-skjorter og sticker bestilt! Har ordnet fri fra jobben også. Aldr vært på bugrun før, men har virkelig trua på at dette blir knall!

det har jeg og, tar bare 2 sekunder å slå det opp ;)

Hvor får man kjøpt slike telt? Trenger telt jeg også, hadde jo vært gull med et som ikke er noe jobb å slå opp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eBay.. Har tenkt på å bestille det før, men nå er det vel for seint om jeg skal ha det til torsdag. Helvede. Da får det bli nytt Biltema

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eBay.. Har tenkt på å bestille det før, men nå er det vel for seint om jeg skal ha det til torsdag. Helvede. Da får det bli nytt Biltema

Halv-manns teltet?

Har et slikt et, men tror jeg skal kjøpe et større et, eller et kjappere et :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halv-manns teltet?

Har et slikt et, men tror jeg skal kjøpe et større et, eller et kjappere et :P

Tenkte jeg skulle kjøpe det lange tosekundersteltet for 2 med lufting, men det blir møkkateltet fra Biltema som revner etter 3 oppsettinger istedendfor gitt. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dere kjøpt et skikkelig telt i første omgang så hadde dere vært i null snart folkens.. Engangstelt til 299,- blir dyrt i lengden!

Fikk mail fra BR i dag, det er ikke lov med cab på banekjøringen, med mindre det er montert bur.. : mad : Dette må være noe som er nytt for jeg husker da vitterlig at Rune Andre testet cab på bane for 2 år siden. jaja, desto større sjanse for å komme hjem igjen med kjørbar bil. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var t-skjorter og sticker bestilt! Har ordnet fri fra jobben også. Aldr vært på bugrun før, men har virkelig trua på at dette blir knall!

Hvor får man kjøpt slike telt? Trenger telt jeg også, hadde jo vært gull med et som ikke er noe jobb å slå opp ;)

Hører rykter om at Sportshuset har disse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dere kjøpt et skikkelig telt i første omgang så hadde dere vært i null snart folkens.. Engangstelt til 299,- blir dyrt i lengden!

Fikk mail fra BR i dag, det er ikke lov med cab på banekjøringen, med mindre det er montert bur.. : mad : Dette må være noe som er nytt for jeg husker da vitterlig at Rune Andre testet cab på bane for 2 år siden. jaja, desto større sjanse for å komme hjem igjen med kjørbar bil. :P

Du har jo bur da ;) Bare jeg som ikke hadde det .... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sier du noe ja. steike det var bra du minte folk på. Jeg måtte faktisk google nå for å se hva som foregikk 6 juni og ser også på systembolaget sine sider at det er stengt. jaja. da er det bort til nærmeste by tidlig på lørdagen og handle på bolaget der ;) Men norska pils på fredagen. hehe

Musepils ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jysk har vel noen halvmannstelt til en hundrelapp eller to de også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller rett og slett et festtelt fra Europris når dere først er i gang; full ståhøyde og stort nok til mer en halve mennesker av gangen. Da blir Marte Svenneruds udødelige frase "itteno' knussel - je tæk ælle sju"! implementert vidt og bredt i solidaritet med stakkarne som, tross bedre vitende, har satset på halvmannstelt (som tar to sekunder opphøyet i 37ende potens å forsøke å sette opp - uten å lykkes);). Det er bare å spørre Henrik om de gode erfaringene Bølle rides samlet med et Europristelt på Våler i fjor (etter en liten "ulykke", som førte til at bakluka - den eneste strøkne delen på PL-Golfen - ikke lenger var nettopp det:D).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at jeg kjørte på bane i forfjor. taket måtte være på, full dekkende klær, sko og hansker +hjelm. rimelig strengt.

men, mulig at golf 1 cab fortsatt får kjøre da den har veltebøyle, det er jo bare å spørr..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.