#901 Skrevet Juni 5, 2008 Nesten ferdig med pakkingen her jeg også, et par småting til som må komme med før jeg moser alt ned i bagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#902 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg er ferdig pakka! Ble en liten ryggsekk. Satser hardt på at det blir fint vær hele helga. Nå kommer jeg på at jeg har glemt å pakke ekstra sko. Hmm.. Fikk du MMS-en? Sendte bilde av VIP Loungen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#903 Skrevet Juni 5, 2008 Nesten ferdig med pakkingen her jeg også, et par småting til som må komme med før jeg moser alt ned i bagen. Du må pakke LETT så ikke Candyen river av skjermene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#904 Skrevet Juni 5, 2008 Fikk du MMS-en? Sendte bilde av VIP Loungen Javisst! Men, teksten du hadde hekta på der var ufullstendig. VIP Lounge blir sweet. Har du hooka opp champagnekjøleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#905 Skrevet Juni 5, 2008 Javisst! Men, teksten du hadde hekta på der var ufullstendig. VIP Lounge blir sweet. Har du hooka opp champagnekjøleren? seff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#906 Skrevet Juni 5, 2008 Du må pakke LETT så ikke Candyen river av skjermene Er nok jeg som må ta en 5 timers løpetur ikveld istedet. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#907 Skrevet Juni 5, 2008 Er nok jeg som må ta en 5 timers løpetur ikveld istedet. hehehe Har ikke du gjort det hele uka???? Vet Mattis det?? For han har med i beregningen av bumpstops og senk at du har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#908 Skrevet Juni 5, 2008 Har ikke du gjort det hele uka???? Vet Mattis det?? For han har med i beregningen av bumpstops og senk at du har det! Har spist isopor hver dag og løpt 3 timer hver kveld de siste ukene nå. jeg SA at han måtte ta en prøvetur med meg sittende baki: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#909 Skrevet Juni 5, 2008 Har spist isopor hver dag og løpt 3 timer hver kveld de siste ukene nå.jeg SA at han måtte ta en prøvetur med meg sittende baki: haha : Hehehe.. Matèes ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#910 Skrevet Juni 5, 2008 Like som de jeg kjøpte i Essen kanskje? Er vel slike som du har til høyre på bildet ja.. Nesten ferdigpakket! Blir lite klær, mye verktøy og campingustyr.. Og øl da selvsagt! Skal du ha med ekstra sko Hans? Du tenker på de høyhelte til dansen på lørdag da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#911 Skrevet Juni 5, 2008 endelig klar her og... glede seeeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#912 Skrevet Juni 5, 2008 Er meldt regn på Lørdagen: eek : og strålende sol å 29grader på søndag:) http://www.yr.no/sted/Sverige/Östergötland/Mantorp/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#913 Skrevet Juni 5, 2008 Da har jeg og Dan Henning polert Jetta'en. Og snart ferdig med å pakke. Blir knall det her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#914 Skrevet Juni 5, 2008 hmmmm, jeg har ikke pakket, ikke funnet noe liggeunderlag, jeg har fortsatt en polerings runde igjen, ikke brent cd'r så tror jeg har litt å gjøre i kvled:P å han som skal sitte på, er nede i byen å drikker seg full! eller retteresagt, han er full alt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#915 Skrevet Juni 5, 2008 Er meldt regn på Lørdagen: eek : og strålende sol å 29grader på søndag:) http://www.yr.no/sted/Sverige/Östergötland/Mantorp/ Kan ikke se på norske da.. alle de svenske spår kongevær! Hentet denne akkurat nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#916 Skrevet Juni 5, 2008 Hvis noen har ett 2Gb SD minnekort kan de få bytte dette i ett helt nytt 4Gb SD minnekort!! Mitt kamera støttet ikke 4Gb Og jeg må ha ett ekstra skal jeg slippe å tømme kortene hele tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#917 Skrevet Juni 5, 2008 Skal du ha med ekstra sko Hans? Du tenker på de høyhelte til dansen på lørdag da eller? Haha. Ja,åssen tippa du det? Nei,tenkte jeg måtte ha et par ekstra. Man vet jo aldri hva som skjer på Mantorp Park. Hihi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#918 Skrevet Juni 5, 2008 Ferdig pakket, bare en svipptur innom verkstedet i morgen for å flytte alt over i golfen! Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#919 Skrevet Juni 5, 2008 Da er det meste klart:) Da ses vi i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#920 Skrevet Juni 5, 2008 Ferdig pakket her og (tror jeg..?), med unntak av ølen og grillpølsene som fortsatt ligger i kylen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#921 Skrevet Juni 5, 2008 Å Fytti i Helsike å jeg gleder meg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#922 Skrevet Juni 5, 2008 Har ikke begynt å pakke, og ikke har jeg henta bilen jeg skal kjøre heller. Den må hentes etter midnatt pga prøveskilter. Må bare komme meg hjem fra jobb før jeg får gjort alt sammen.. føler det kommer til å bli lite søvn i natt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#923 Skrevet Juni 5, 2008 Da har jeg tanket opp bilen med diiisæll. Klar til å gæsse friskt nedover BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅP KUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Noen som har oversikt over hvor mange biler som dukker opp i morgen tidlig? Hvordan ble det med "walkis" nedover? Fritt for å være "Smokey" !!!! hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#924 Skrevet Juni 5, 2008 Da har jeg tanket opp bilen med diiisæll. Klar til å gæsse friskt nedover BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅP KUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Noen som har oversikt over hvor mange biler som dukker opp i morgen tidlig? Hvordan ble det med "walkis" nedover? Fritt for å være "Smokey" !!!! hehehehe jeg, iden å pero har ihvertfall walkis;) men kan jeg låne luftmadrass pumpa de når vi kommer ned!? vi er manko her=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#925 Skrevet Juni 5, 2008 Uvisst hva jeg heter foreløpig, men jeg foreslår at vi kjører på kanal 3(0) alle sammen. Hvis vi snakker TopCom-walkiser da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...