Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor motorservice er? Ringte elite auto i skien, og de sa at det var de de brukte til komp. test.

 

Er detta riktig?

 

Motor Service Tom Jamtvedt

Grini 3721 Skien

 

 

Var det forresten bare meg som syntes 15000 for å bytte toppakning var dyrt?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet hvor det er, du kjører mot siljan, når du kommer til city bil så tar du av til venstre, kjører forbi gartneriet, litt inn på veien så svinger veien mot venstre, følg denne til enden. etter noen få meter vil du sa se et rødt garasjebygg hvor det står motorservice;)

 

og 15k for å bytte toppakningen var jævli dyrt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer da vet jeg hvor det er :)

 

Var elite auto som sa at det kunne koste ca 15000, men da var det inkl div andre feil som kunne oppstå ettersom jeg forstod. Men er det ikke bare å bytte toppakning a? blir liksom litt stress hvis man må plane toppen eller hva faen de skulle osv og.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer da vet jeg hvor det er :)

 

Var elite auto som sa at det kunne koste ca 15000, men da var det inkl div andre feil som kunne oppstå ettersom jeg forstod. Men er det ikke bare å bytte toppakning a? blir liksom litt stress hvis man må plane toppen eller hva faen de skulle osv og.....

 

du er nødt til å plane toppen når du tar den av pga av at den slår seg, men uansett så er 15k veldig dyrt, spør med et annet verksted enn elite auto så regner jeg med at du får en rimeligere pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke billig nei...jeg kan gjøre det for halve prisen hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men, hva hvis jeg tar av toppen osv selv også sender toppen til planing, hvor mye blir det ca da Christian? Hvis du hadde giddi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

planing koster ca 600-700+mva.

christian gjør denne jobben for deg for en sixpack;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt missa denne tråden jeg...send meg en PM så blir vi enige om det i tilfelle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tatt en komptest hos motorservice, og det var vist veldig bra komp, så da kan det vel ikke være toppakninga vel? han trodde det var falskluft fra et eller annet sted, så har kjøpt meg startgass og er klar for å etterforske :P, må bare bli litt mindre fyllesjuk først....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på hva feilen din er det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feilen er at den har litt dårlig respons, virker som den får for mye av et eller annet men syntes også det er litt mye olje i den gummi greia før innsuget men etter lmm liksom hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olja der kommer nok pga åndinga.

Dårlig respons kan være dysene dinne som er dårlige....bytta de på en annen og gikk mye bedre etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen dårlige da? har hatt de oppe og sett, spruter som faen de....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se om dyser er bra eller dårlige.

Skal du sjekke om dysene er iorden må disse flowtestes.

Like billig å kjøpe nye nesten da.

Ca 2500.- for nye og bedre dyser.skal vist få 7-10hk mere effekt og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det fiksa, og billig også :D, var vist bare et hull i gummibelgen ved lmm og rundt oljeåndinga som var årsaken, men uansett tusen takk for all hjelp!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.