#51 Skrevet Juni 16, 2007 Disse kan jeg ikke huske å ha sett på standen deres. Er jo nødt å ha en slik til dama, er det noen igjen ? Disse kom vel opp Lørdag tror jeg: klø : Uansett bare noe BT og Tor fikk lagd for anledningen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 16, 2007 Her er noen jeg tok; Kø i teknisk... Mer kø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 16, 2007 Resten: Og tilslutt, nevnte S2 med en liten filmsnutt ute på banen.. http://s94.photobucket.com/albums/l84/vismvims/acr%20vaar/?action=view¤t=MVI_4136.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 17, 2007 denne S2en var lite å se på bana? Hadde gledet meg til se denne: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 17, 2007 denne S2en var lite å se på bana? Hadde gledet meg til se denne: dum : Denne fikk et lite motor havari, knekte en ventil som raserte et stempel og deler av toppen... Stod sund skrudd på ES sin stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 17, 2007 ble jo ganske hardt brukt den stunda den var på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 19, 2007 Hadde helt glemt av noen bilder tatt med mobilen:p Jeg og Kenneth overtalte Øystein til å smake Jægermeister:p Det måtte selvsagt skylles ned med Tuborg Så en demonstrasjon av BB-Racing i hvordan en korrekt utfører Hangups: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 19, 2007 På vei hjem ble vi liggende bak en pølsebil, altså en bil med reklame for pølser, han kjørte midt på veien i 60 i 80sonen: bråk : Fra Saltfjellet, BT drar henger Meg selv Rett før jeg kjørte av hjemme så jeg denne:) -------- Så nå venter jeg bare på at BT skal få lagt inn video fra banekjøringen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 19, 2007 Hadde helt glemt av noen bilder tatt med mobilen:p Jeg og Kenneth overtalte Øystein til å smake Jægermeister:p Det måtte selvsagt skylles ned med Tuborg Så en demonstrasjon av BB-Racing i hvordan en korrekt utfører Hangups: smil : Steike være det var godt med øl og jäger. Jeg skulle vell egentlig bevise at teltet tålte 100kg+ pr stang , og det gjorde det vist Men det va steike artig. Kenneth jakken er reklame så den skal du bare beholde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 19, 2007 Har endel bilder som jeg kan legge ut,men trenger litt tid. Kunne tenkt meg sladding av skiltnummer,men ikke alle tenker like langt. Banefilmen er ferdig,men trenger 400mb plass på server for å få dette ut. Ellers er den brent på cd Bjørn. ca.26 min med film fra Golf'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 19, 2007 Har endel bilder som jeg kan legge ut,men trenger litt tid. Kunne tenkt meg sladding av skiltnummer,men ikke alle tenker like langt. . Det er flere som ikke gjør det... om man har feks 200 bilder er det vel ikke så jævlig moro å sitte og sladde skilt i timesvis. Er man redd for å bli tatt bilde med skilt på tar man de av ved inngangen til banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 20, 2007 Har komprimert noen bilder. Standen på Lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 20, 2007 Tor og Bjørn i sola. Torstein og Bjørn før banekjøring. Stand på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 20, 2007 Stig sin S2 Avant Kristian sin Ur Quattro Slappe folk på stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 20, 2007 Bjørn og Tor. (Alltid glade for å bli fotografert av trønderen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 20, 2007 Her kommer et lite klipp fra Golf'en til Bjørn. Skulle absolutt hatt et stativ på dv-kamera. Komprimert endel så dårlig oppløsning,men film ble det. Youtube tar max 100mb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 20, 2007 Noen som har filmet min bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 21, 2007 Værøy Kustom;) Uff, så flaut å høre meg selv le av andre som kjører ut: flau : Skal sies at han i Sierra`en ba om det da.. Ble mye rar giring, vanskelig å finne girene til tider:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 21, 2007 Noen som har filmet min bil? Jeg har:) Har et lass av småsnutter som jeg skal få redigert sammen til en film, er på Værøy nå, så blir ikke gjort før jeg er tilbake i Bodø i neste uke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 21, 2007 Værøy Kustom;) Uff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har:)Har et lass av småsnutter som jeg skal få redigert sammen til en film, er på Værøy nå, så blir ikke gjort før jeg er tilbake i Bodø i neste uke:) Det hadde vært supert: smil : Venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 23, 2007 Her er noen bilder en kompis av meg tok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 23, 2007 å enda etpar bilder... Har enda mange flere bilder hvis det er noen som savner bilde av bilen sin så finner jeg sikkert.. Han som har tatt bildene er litt volvo fanatiker så det er mest volvo da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...