Bilder/Video fra Sommertreff Vår 07

Anbefalte innlegg

Det er bilen til Ole Christian Gulliksen, han er en del av ES-tuning så vidt jeg forstår. Han driver og importerer S2èr fra Sveits, i fjor importerte han 15 stk. Han henter dem selv på bestilling og er VELDIG seriøs og har gode skussmål her på forumet.

 

dette stemmer ikke...

Ole C er bare 'innleid' som sjåfør.

URquattroen er ES tunings firmabil ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en link av video der jeg kjørte mot en blå Audi S2(Den blå coupen som er bilde av ovenfor), medpassasjeren filmet med mobilkamera, så er ikke beste kvaliteten men morro i allefall: gb :

 

http://www.youtube.com/watch?v=qPRyaQLwb0c

 

Da jeg prøvde denne kl. 22.38 i kveld var ennå videoen ikke godkjent, så kommer vel etterhvert.....

 

Er det bare jeg som får denne opp-ned??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei. er nok en fordel med laptop for å se den...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håvar Håvar.. Har fruen holdt telefonen opp-ned under kjøringa?? Må vel stikke innom deg så jeg får sett skikkelig på greiene.. Men du stikker vel til sydens land snart etter det jeg husker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at det ikke går ann å laste filmen direkte inn på forumet..

Skal legge ut litt film i natt, så får dere se da :)

 

Ennå ikke godkjent.. virker sikkert i løpet av natten

 

 

Fortsatt ikke godkjent....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare opp-ned, men speilvendt også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder eller film av brosjan (Arne H. Mathisen) sin S2 da?? Rød en med mørke hovedlykter som kjørte seriøst breidt utpå banen:)hehe ,me ES merker på framdørene. Kjørte bare fredag da, pga. et motorras.. en ventil som knakk å knuste et stempel, toppen å blokka..kjipe greier men han har allerede begynt å bygg ny motor:)

 

 

Jeg har noen filmer fra drifterunden sett fra publikumssvingen, men får de ikke ut før til helga, har ikke noen kortleser her : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som får denne opp-ned??:P

 

Merkelige greier, videoen er både speilvendt og opp/ned: eek : .....jeg kan garantere at originalen er på CD og vises på normalt vis....dette må være youtubes verk: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en ny film + den samme filmen som var opp/ned/speilvendt, på nytt da jeg vet at denne gangen vil den være rette veien: smil :

 

RS2 vs S2: (Denne blir nok ikke godkjent før ut på dagen i morgen sikkert, så tålmodighet)

 

Enjoy!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne videoen tilfeldig på youtube, artig at jeg fant meg selv og bilen min på denne filmen, som eneste VAG representert under ekstreme biler. Hvis du teller bil nr 7 som kjører forbi strekningen så er det faktisk meg!!

(Legg merke til kommentaren til han som filmer når han ser audien i svingen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne morsomme videoen fra sommertreff07, han har lagt masse flid i denne han som lagde den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne videoen er en mer fyldig personlig remix av de to andre filmene som jeg har postet, men med noe mer innslag av filming fra tribunen/gjerdet.

Nå er det nok posting fra meg i denne tråden, på tide noen andre overtar: smil : : smil : : smil : : haha :

http://www.youtube.com/watch?v=mMcSNa60DpY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en ny film + den samme filmen som var opp/ned/speilvendt, på nytt da jeg vet at denne gangen vil den være rette veien: smil :

 

RS2 vs S2: (Denne blir nok ikke godkjent før ut på dagen i morgen sikkert, så tålmodighet)

 

RS2 kjører hardt på banen mot rød og svart Volvo:

(Fikk svart flagg på slutten, depoet sa jeg måtte være litt roligere når det er gult flagg(Jaaaa folkens, nå vet jeg i allefall det:tilber: ), så var det bare å kjøre ut å ha det morro igjen!!)

http://www.youtube.com/watch?v=ydYQrrwyVZc

 

Enjoy!!

 

Dårlig hukommelse ?

Du spør jo 2 runder på rad hva gul flagg betyr :)

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en ny film + den samme filmen som var opp/ned/speilvendt, på nytt da jeg vet at denne gangen vil den være rette veien: smil :

 

RS2 vs S2: (Denne blir nok ikke godkjent før ut på dagen i morgen sikkert, så tålmodighet)

http://www.youtube.com/watch?v=9ubpNzPPkCUEnjoy!!

 

: haha : : haha : Er så typiske Ken Raymond kommentarer her: smil :

"Dæven, kor da røska", "Da kan du ta d kanel på" osv:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig hukommelse ?

Du spør jo 2 runder på rad hva gul flagg betyr :)

 

Tom Rune

 

Hei gutten, jeg visste jo at man skulle ta det med ro, det jeg mente med hva det betyr direkte oversatt til et språk kanskje du forstår var--> "hva har skjedd nå?"

 

Jeg liker Bjørn sitt sitat: Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på VACN forumet som ikke liker det!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutten, jeg visste jo at man skulle ta det med ro, det jeg mente med hva det betyr direkte oversatt til et språk kanskje du forstår var--> "hva har skjedd nå?"

 

Jeg liker Bjørn sitt sitat: Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på VACN forumet som ikke liker det!!

 

Sorry, er vist ikke alle som skjønner en spøk heller..

På de rundene jeg hadde på bana så betydde gulflagget som regel at det var en ny bil i sanden :)

Uansett skal se om jeg finner noen bilder fra treffet jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne morsomme videoen fra sommertreff07, han har lagt masse flid i denne han som lagde den!

 

Masse flid?

Fryktelig vinglete kameraføring, blir nesten sjøsjuk. Pluss tyggegummitrance og helt basic bruk av et redigeringsprogram..

 

Har laget noe lignende sjøl, etter Sommertreffet i juni 2004. Tar ikke så veldig lang tid.. Er ikke av Audi eller VW, men legger nå ut link fordet http://www.youtube.com/watch?v=b1Y8_q_OXDI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutten, jeg visste jo at man skulle ta det med ro

 

Så det var derfor du kjørte forbi tre biler mens det var gulflagg? Les arket du skrev under på litt nøyere neste gang du skal på banen, både for din og andre sin del... plutselig står det en ambulanse eller bergingsbil midt i veien før du vet ordet av det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var derfor du kjørte forbi tre biler mens det var gulflagg? Les arket du skrev under på litt nøyere neste gang du skal på banen, både for din og andre sin del... plutselig står det en ambulanse eller bergingsbil midt i veien før du vet ordet av det..

 

Jeg så faktisk ikke gulflagget da, og passasjeren min som har kjørt på bane før, gira meg opp og sa bare peis på....beklager så mye, men det var de første rundene på bane for min del, jeg legger meg langflat for den episoden.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, er vist ikke alle som skjønner en spøk heller..

På de rundene jeg hadde på bana så betydde gulflagget som regel at det var en ny bil i sanden :)

Uansett skal se om jeg finner noen bilder fra treffet jeg også..

 

Sorry fra meg også, jeg tok ikke helt den:p Har aldri hatt så mye adrenalin i kroppen noensinne på de første rundene (Første gangen jeg har kjørt) så jeg følte jeg bablet en del til han som satt ved siden av meg. Gleder meg til å se dine bilder: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HPIM0607.jpg

 

Disse kan jeg ikke huske å ha sett på standen deres. Er jo nødt å ha en slik til dama, er det noen igjen ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun, skal du ha en med AVD BODØ på ? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun, skal du ha en med AVD BODØ på ? :o

 

aha nei, så ikke at det sto der da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått redigert endel video nå, mangler kabel inntil videre for å legge noe over på hiddenen, her er ivertfall 201m`ern..

Filmet denne med digicamen, og kvaliteten ble ikke bra, alt for mye solblending:(

 

Må vel ut å kjøpe meg skikkelig videokamera nå..

 

201m drag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.