Anbefalte innlegg

Min nye Touran kommer i begynnelsen av oktober og planleggingen er igang...

Har et sett RH MX felger liggende, men spørsmålet er om de passer. Det er boltsirkel 5x112, 7x17 et40, tenkte å ha 215/45 dekk.

Noen som vet om dette passer? Er jo litt over det lovlige 7,5mm da men. Bilen har orginalt sportchassis, men blir nok lavere til våren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si noenting 100% sikker, men tviler på at de vil passe pga innpresset. Touran har såvidt jeg vet org innpress på 50 tallet og da er det spørs hvordan det vil gå med 40, men kanskje det går greit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje trodd det skulle gå siden felgen bare er 7" bred og dekka kun er 215/45.

Tror de felgene hadde blitt fine på bilen jeg. (viss de passer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen på 40 inpress og 50 inpress er vel at felger med 40 innpress vil stikke 10mm lengre ut fra bilen enn 50 innpress ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Har regna ut at denne vil stikke 22,7mm lenger ut enn en orginal 6,5" felg. Skal se om jeg kan få prøvd felgen på en annen Touran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være slem.... men RH MX ser jo ut som en kopi av Borbet C som var ut for ca 10 år siden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, nå er nå smaken som baken da :)

Men er vel ikke helt like når en er 6 eika og den andre er 7 eika og helt flat. Jeg liker i utgangspunktet ikke felger med kant. Kanskje noe gammeldags, men de var jo så billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Skal ikke si noenting 100% sikker, men tviler på at de vil passe pga innpresset. Touran har såvidt jeg vet org innpress på 50 tallet og da er det spørs hvordan det vil gå med 40, men kanskje det går greit!

 

7x17 ET 40 går fint på Touran, bror har jo 9x20 ET40 på Golf 5 med orig.inpress 50, og selv om man da begynner å få problemer vil man neppe får dette med 7 toms bred felg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

7x17 ET 40 går fint på Touran, bror har jo 9x20 ET40 på Golf 5 med orig.inpress 50, og selv om man da begynner å få problemer vil man neppe får dette med 7 toms bred felg. :)

 

Såpass... og det er likt på Touran?? Hvorfor i all videste verden er det ingen som kjører med lignende på Touran da... er vell foresten ett unntak i den blå med 19" Work, men aner ikke bredde og innpress på de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d nokken som har bilde av "den blå" med 19"'s work felger, har hørt mye om den, men ikkje sett den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Den blå med 19" Work":

 

CIMG2021.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert!!!!

 

mangler bare luftfjæringer med dertil brutal senking så er den helt konge da!

 

post gjerne fler bilder om noen har

 

eller send meg en mail på twg@statoil.com med bilder i... for ikke å spore av denne tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morgan Ølnes

Min nye Touran kommer i begynnelsen av oktober og planleggingen er igang...

Har et sett RH MX felger liggende, men spørsmålet er om de passer. Det er boltsirkel 5x112, 7x17 et40, tenkte å ha 215/45 dekk.

Noen som vet om dette passer? Er jo litt over det lovlige 7,5mm da men. Bilen har orginalt sportchassis, men blir nok lavere til våren..

 

joda, dem passer touranen helt fint, da touran har større plass i hjulhus enn f.eks golf V

 

jeg kjører 8X18 med ET50, og det er masse plass i hjulhuset

toruan med kw2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.