Østfold: Ålreit verksted?

Anbefalte innlegg

Skal ha en liten service på bilen nå. Gått 150k, så det er sikkert litt som skal gjøres. Bl.a oljeskift med div filter osv osv. Regreim ble bytta på 135k så den regner jeg med å slippe unna, hehe.

Noen som vet om verksteder som tar sånt her i fredrikstad- området som ikke er alt for dyre?: klø :

 

Mvh Ketil: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at Odd's bilverksted, ettellerannet, på kråkerøy siden v/shell mot nye stadion er billig.

 

Ihvertfall mange som tar EU-godkjenninga der siden de ikke tar alt så ille seriøst når det gjelder den.:P

 

Finns vel plenty av steder i fr.stad området som utfører en mer eller mindre enkel service på alle biler generellt kan jeg tenke meg. For min del kommer jeg kun til å bruke skolt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sikkert Oddvar's du mener. Er kanskje greit der, men jeg tenkte meg noe litt annet :) Svigerfar har hatt bilen der, og det var ikke vellykket hvertfall..

Mvh Ketil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oddvar's har gjort litt på bilen min også.. Men de bruker lang tid og er litt uproffe.

De skulle bytte skiver og klosser på bilen min. Når jeg fikk den tilbake (etter 3dager) pep det noe veldig. De konkluderte med at hjullageret var gått.. Så bytta de hjullageret, og problemet fortsatte...

 

Jammen hadde de ikke trykke bremseskjoldet inn i skiva..:P

 

Men de er veldig hyggelige, og jeg stikker ofte innom der anngående småting, og det gjør de gratis.

Og alle med ymse ting på bilen tar eu-kontrollen der:P

 

Har faktisk fått god erfaring med FMS, eller EdGarasjen i det siste. De gjør ting fort og ordentlig.. Prisene er også greie.

 

Det finnes også et firma på østsiden, fjell's garasje ellernoe... De er et underverksted av Møller, som visst nok skal være billigere. De ligger ved ESSO/Jafs på Begby. Da får du også Møller-stempel i serviceheftet.

 

Kjetil: Nydlig bil du har! :) Kjørte bak deg fra Kråkerøybrua til Rolvsøy en gang, mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring til Vidar på Dahle Bil og Motor.

Jeg bruker kun han og har gjort det siden han startet opp sitt eget.

 

Fine priser og veldig dyktig.

Du kan jo nevne at det var jeg som tipset deg... ;)

 

69331337

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det finnes også et firma på østsiden, fjell's garasje ellernoe... De er et underverksted av Møller, som visst nok skal være billigere. De ligger ved ESSO/Jafs på Begby. Da får du også Møller-stempel i serviceheftet.

 

Kjetil: Nydlig bil du har! :) Kjørte bak deg fra Kråkerøybrua til Rolvsøy en gang, mener jeg.

 

Takk for svar, skal sjekke opp de på østsiden, mener jeg har lappa et dekk der en gang for en slikk og ingenting, hehe.

 

Ja jeg husker du lå bak meg, hehe.. Ble litt fart oppover rolvsøyveien. Måtte se om du var med:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring til Vidar på Dahle Bil og Motor.

Jeg bruker kun han og har gjort det siden han startet opp sitt eget.

 

Fine priser og veldig dyktig.

Du kan jo nevne at det var jeg som tipset deg... ;)

 

69331337

 

Thanks! Skal høre med vidar også jeg.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, skal sjekke opp de på østsiden, mener jeg har lappa et dekk der en gang for en slikk og ingenting, hehe.

 

Ja jeg husker du lå bak meg, hehe.. Ble litt fart oppover rolvsøyveien. Måtte se om du var med:p

 

Jeg var med.. :P Men ikke bilen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.