Anbefalte innlegg

Hei,

 

Det går rykter om at Bodø lokallag kansje skal arrangere treff på ACR i høst, stemmer dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh.. Spanande.. Men er det kun rykter tro??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prata litt med dem vedrørende VACN treff der oppe. Og de var i utgangspunktet veldig positive, da banen ikke akkurat virker overbokka.

 

De er også ett rimligere alternativ enn hva de to andre konkurentene deres er.

 

Vel å merke så har jeg ikke gjort annet enn å snakke/spørre dem om ting osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Det går rykter om at Bodø lokallag kansje skal arrangere treff på ACR i høst, stemmer dette?

 

Aldri hørt om, for oss i Bodø å arrangere alene så kan jeg si at det kommer aldri til å skje..

Hvis klubben hadde lagd en slagplan for at et av hovedtreffene skulle vært der så hadde det nok blitt noe annet ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble vel diskutert hardt og lenge i en annen tråd her på forumet, men tror ikke man kom til noen enighet der...

 

Så desverre er det nok bare rykter.

Men det hadde vært utrolig morsomt hvis vi hadde klart å få til et treff der etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morsomt det da:) Jeg hadde i allefall dukket opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morsomt det da:) Jeg hadde i allefall dukket opp:)

 

Jeg også : vinke :

 

Kanskje på tide med en poll på dette, med mulighet for at VACN Vesterålen, og muligens Tromsø? kommer og bistår dere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah det har vært gøy med treff på acr..

æ kommer,,=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.