Gatebiltreff Rudskogen 13-15 juli

Anbefalte innlegg

Noen som skal til Rudskogen på gatebil 13-15 juli?

 

jeg og kim blir å dra nedover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe av planen om samkjøring fra Trondheim da? Slik vi snakket om på ACR. Skal vel nedover vi i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for sist marius:)

 

vi må få til noe samkjøring da!! når har dere tenkt å dra nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Likte bilen din meget godt:) Må få lagt ut litt bilder av den;)

Vet ikke helt når vi drar enda, men spørs om det blir på torsdag en gang. Når har dere planlagt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for det:) bilder kommer snart...

 

vi tenkte å kjøre senest fra trondheim onsdagen ettermiddag,så er man der tidlig på torsdagen!!

 

Er dere mange som blir å dra nedover da?

 

ps!! Bora din hva kjempe fin da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. flere av oss har i allefall sommerferie på den tiden, så det skulle vel være mulighet for å dra nedover på onsdag for oss også. Vet ikke hvor mange vi blir enda, eller hvor mange biler det blir. Spørs litt på hvem som skal kjøre, og hvem som sitter på osv. Men det kan vi jo komme nærmere til da:)

 

Takk for det. Hadde den bare vært litke strøken som audien din så;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok onsdags ettermiddag fra trondheim, jeg og kenneth snakket om å være i trondheim fra tirsdag til onsdag som en liten oppvarming til treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Kan jo være noe det. Men vet ikke om det er mulig å campe allerede onsdags kveld da. Så skulle kanskje satset på å være fremme torsdags morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur vi satsa på vær der torsdags morgen!!!så da har vi god mulighet til å få en fin plass på campen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. er nok dette som blir beste løsningen. Må vel begynne å sørge for at kompisene blir med også da. Har en tendense til å trekke seg rett før avreise:p hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg Marius: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en liten tur til Mantorp (gatebil ) i svergie neste helg!!!blir oppvarming til Rudskogen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir bra, bare å hive seg på flere nedgjennom landet. jo flere jo bedre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, er litt redd for at det justerbare senkesettet mitt og stabstag som jeg MÅ ha for å bruke bilen min ikke kommer før vi skal dra:( Og bilen går ikke å bruke slik den er nå, da stabstag og drivaksling kommer i kontakt. frister lite å kjøre gammel audi 100 med 2,2turbo nedover da det vil gå en liten formue i drivstoff:p

Ingen som har ledig plass fra Trondheim om jeg ikke kommer meg nedover på andre måter vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hva jo synd!!!!har plass jeg:) !!!vis du er intr da!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hva jo synd!!!!har plass jeg:) !!!vis du er intr da!!!

Ja det er det. Men kan jo være de kommer før da. Hvis de ikke kommer så hadde det vært fint å fått sitte på i allefall. For jeg vil gjerne nedover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overlevde dere Mantorp helgen? Hvordan blir det til neste helg? Når Blir det dere drar sørover på onsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

overlevde såvidt, sinnsykt bra helg!! gatebil henger i en tynn tråd for min del :( usikker på kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke tid til å dra ned, får se i Sept

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.