Hvem skal til treff i Bergen?

Anbefalte innlegg

Bare planlegger litt, reiserute osv., og lurer derfor på hvem fra lokallaget som skal til Bergen? Jeg skal 100% sikkert til Bergen, hvem andre skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du allerede vet vil jeg gjerne...jobber med saken... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå kan dere angre dere som ikke gadd å være med. Jeg hadde en kjempeflott helg med mange fine biler, mye dårlig vær (øy, dette var altså Bergen) og mye flott natur på veien. Audien er helt rå, den sto på og jobbet uten komplikasjoner hele turen, som til slutt viste seg å være 1495 km lang. På toppen av det hele tro Audien til og dro i land to blanke pokaler :D

 

IMG_0611-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye

 

Vi som måtte være hjemme angrer fælt og håper å komme sterkere tilbake ved en senere anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for dem som lurte, så vant jeg 1 pokal (den lille) for 3dje plass banekjøring i klassen "4wd uten turbo" og den andre pokalen (den større) for 1 av 10 "runnerups" i utstillingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.