Agder: neste lokallags treff?

Anbefalte innlegg

Har flytta ned til Grimstad for sommeren, så tenkte jeg sku kommt meg på treff her. Hvor og når møtes dere?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første onsdagen i hver måned. Vi veksler mellom Grimstad og Kristiansand, men nå er det så lenge siden jeg har vært på treff at jeg ikke vet hvor neste er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har kontroll her på treffene egentli?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei :D

 

Hehe, jeg kunne tenkt meg ett lokkallagstreff jeg og, skal vi endre dato siden alle er "øre" i sommervarmen?

 

Jeg kunne tenkt meg torvet i Arendal eller sentrumsnært (en eller annen vei) i Grimstad jeg da, men det er fordi jeg har dårlig tid om dagen, og kunne tenkt meg å slippe ratting til Kristiansand.. :)

 

Forslag/hat tanker om mitt innspill mottas med takk :)

 

Datoforslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært kult med et lite treff en av dagene. Det er lenge siden jeg har vært på treff og neste gang det er etter dato så er jeg selvsagt ute på jobb...

 

Reiser 24. juni så hvis det blir noe før den tid hadde jeg blitt glad...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ett treff 22 Juni for eksempel da? En fredag??????

 

Skader vel ikke å gjøre ting anderledes? Åpen for forslag somsagt, jeg bestemmer ingenting, bare "later" som..

 

Finnes det stemning for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm,begynner bli ei stund sida jeg har vært tilstede å,så det må vi prøve på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en tråd i morgen eller fredag om lokallagstreff da, men si nå ifra om noen ønsker å komme men ikke kan på denne dagen, foreløpig kun ett forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En pils synes jeg høres utrolig godt ut...spesielt på en fredag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, er jo mulig å gjøre det sånn og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En pils synes jeg høres utrolig godt ut...spesielt på en fredag...

Jeg synes pils høres godt ut hver dag. Jeg sendte deg en mail for leeenge siden hvor jeg foreslo ett klubbmøte på ett eller annet utested i Kristiansand, men det stemte du ned, med bakgrunn i at bil og alkohol ikke hører sammen. Hva er nytt siden sist?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes pils høres godt ut hver dag. Jeg sendte deg en mail for leeenge siden hvor jeg foreslo ett klubbmøte på ett eller annet utested i Kristiansand, men det stemte du ned, med bakgrunn i at bil og alkohol ikke hører sammen. Hva er nytt siden sist?

 

Det må være svært lenge siden tror jeg...kan ikke huske at det har vært foreslått, og vi har jo hatt noen slike samlinger tidligere. Ikke at det betyr noe, men jeg har nok ikke vært alene om den avgjørelsen.

 

Bil og alkohol hører jo heller ikke sammen, det er derfor jeg gjerne vil ha dette i Arendal slik at jeg kan gå hjem. Bir det i Kristiansand må jeg jo ha sjåfør...og siden Trond kjørte forrige gang så blir det vel min tur nå... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typsik hva : bh :

 

Kommer hjem fra havet Onsdag 20 Juni og den fredagen 22, reiser jeg Nordover til Mosjøen for å hente "NY" bilen min.... Hadde håpt på ett treff like etter mnd skiftet jeg eller i slutten av mnd. etter den 26 Juni en gang.

 

Vist noen andre er klare for det så må vi vell få ordnet en avstemmning på det. Kan alikavell ALDRI passe for alle.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil tro at jeg reiser ned for en slik våt sosial sammenkomst :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typsik hva : bh :

 

Vi kan sikkert ordne enda et treff for å feire den nye bilen din : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan sikkert ordne enda et treff for å feire den nye bilen din : smil :

 

 

Haha.... : rolleyes

 

Det jeg mener og som du vet er at jeg ikke har vært på lokallags treff på kjempe lenge og når jeg først er hjemme så, så er jeg ikke hjemme i Kristiansand når det blir lokallagstreff....

Har ingenting med ny bilen å gjøre ant enn at jeg faktisk kommer meg på treff for egen maskin for første gang på over 1,5 år. U see....?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart det.. ha treff når bilen står! dritt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tanker om når her da?

 

Bare snikksnakk jo..

 

 

Jeg er på nett igjen nå, etter ett lite "opphold" så er det fortsatt kaffepause på tråden her, nei nå altså... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell, uansett hva dere blir enige om så får jeg se om jeg kan eller ikke....

 

Jeg stemmer for å kjøre det normale første Onsdagen i mnd. Fordi det passer meg best. Så får dere si hva dere vil :)

Men siden noen har nevnt fredag og pils så er vell dette så godt som stemt ned og hjem.... : rolleyes hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for en kald pils i solskinnet på fredag...og da naturligvis i Arendal siden vestfylket ikke er kommet noe særlig på banen.

 

[edit]

Jeg tenkte da i tillegg til, ikke som erstatning for, det vanlige lokallagstreffet

[/edit]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo ta torsdag istedenfor fredag? (jeg jobber på fredag og lørdag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag er greit for meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar i hvert fall jeg og Per en tur ut i morgen for å se om pilsen smaker.

 

Alle er hjertelig velkommen til å slå følge...og det hadde vært koselig hvis flere kan være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal dere?

Jeg jobber med nye Tiger Tiger denne uka, og det blir seeen kveld i Ændal i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal dere?

Jeg jobber med nye Tiger Tiger denne uka, og det blir seeen kveld i Ændal i morgen.

 

Åhhh...vi er ikke kommet så langt ennå... : rolleyes

 

Regner med at vi tar en tur ut sånn rundt kl. 20.30 eller noe...jeg må legge minstemann først. Deretter er det vel egentlig bare å finne første å beste plass med uteservering...for jeg har bestilt godt vær...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.