#26 Skrevet Juni 20, 2007 Må vel på østsiden av Pollen, så vi får litt kveldssol og god utsikt (til jentene som rusler forbi). Sjøloftet, Castelle etc? Madammen eller fiskepuben er vel brukbart det også tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 21, 2007 Da blir det kald utepils på Tapperiet kl. 20.30 for de som vil stikke innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 21, 2007 jeg misunner dere dypt den pilsen, men er ikke noe kult å måtte kjøre på pils-kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 21, 2007 jeg misunner dere dypt den pilsen, men er ikke noe kult å måtte kjøre på pils-kveld.. Du har all mulig grunn til å misunne oss...pilsen var nemlig veeeeldig god... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 22, 2007 Den smakte fortreffelig! Masse pent å se på var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...