#1 Skrevet Juni 15, 2007 Hei hei... Vet ikke om dette er rette plassen og spørre, men har Klubben noe oppstillingsplass på rudskogen i juli treffet? Mvh Kenneth Stendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2007 Trur vi skal ha det, har hatt det tidligere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2007 Trur vi skal ha det, har hatt det tidligere! Blir det noe påmelding om plass eller er det bare å møte opp der nede?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Skal du stille ut den gamle audien din kenneth? hehe bare tuller med deg...så du skal nedover i år? hvem med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 Kanskje jeg skal være med å stille ut i år, hadde vært fint å kunne stilt ut sammen med folk fra klubben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 er gire på både utstilling og banekjøring, hadde vært fint om den harde kjærne i klubben hadde stått sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2007 skal stille ut med min i alle fall.. kjekt å vite hvor vi skal stå osv litt tidligere å om dt er noe garanti for plassene våres har jo bare vært kaos før så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 Skal du stille ut den gamle audien din kenneth? hehe bare tuller med deg...så du skal nedover i år? hvem med? Skal stille ut deg jeg vis du ikke klapper igjen:) Nei, men j.... greit å stå oppe, koster jo ikke så mye mer enn å traske opp:) Ja skal ned i år og, blir vel meg og Doggy i min bil, men ellers er det mange som skal ned!! Blir du ferdig med corradoen snart?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2007 ja snart,,,hehe alt tar tid,litt arbeid igjen enda men men...håper å få den klar til rudskogen treffet i september. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...