(Gatebil) Rudskogen 2007, oppstillingsplass??

Anbefalte innlegg

Hei hei...

 

Vet ikke om dette er rette plassen og spørre, men har Klubben noe oppstillingsplass på rudskogen i juli treffet?

 

Mvh

 

Kenneth Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur vi skal ha det, har hatt det tidligere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur vi skal ha det, har hatt det tidligere!

 

 

 

Blir det noe påmelding om plass eller er det bare å møte opp der nede??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du stille ut den gamle audien din kenneth?: haha : hehe bare tuller med deg...så du skal nedover i år? hvem med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal være med å stille ut i år, hadde vært fint å kunne stilt ut sammen med folk fra klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er gire på både utstilling og banekjøring, hadde vært fint om den harde kjærne i klubben hadde stått sammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal stille ut med min i alle fall.. kjekt å vite hvor vi skal stå osv litt tidligere å om dt er noe garanti for plassene våres

har jo bare vært kaos før så:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du stille ut den gamle audien din kenneth?: haha : hehe bare tuller med deg...så du skal nedover i år? hvem med?

 

Skal stille ut deg jeg vis du ikke klapper igjen:)

 

Nei, men j.... greit å stå oppe, koster jo ikke så mye mer enn å traske opp:) Ja skal ned i år og, blir vel meg og Doggy i min bil, men ellers er det mange som skal ned!!

 

Blir du ferdig med corradoen snart??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja snart,,,hehe alt tar tid,litt arbeid igjen enda men men...håper å få den klar til rudskogen treffet i september.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.