#26 Skrevet Juni 20, 2007 Trenger jo ikke noe firma for og lage tshirts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 20, 2007 Jeg vil ikke ha sponsorer på genseren/t-skjorten min.... hvorfor betale for en skjorte med sponsorer (det er noe man får) Hva med joggebukser og? (de er jo så gode ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 20, 2007 har en nøtt til å ha sponsor da? kan ikke det vere opp til hver og en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 20, 2007 fant ikke noen bilder jeg altså dalhback logo t-skjorter! her er et bide av ryggen på DB sin T-shirt... hadde ikke noe link på forje melding!?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 20, 2007 var bare en missforståelse...men gidder ikke å ha en rein kopi da:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 20, 2007 var bare en missforståelse...men gidder ikke å ha en rein kopi da:S Nei, var ikke meningen det, men ikke en helt svart t-shirt med hvit logo, det syns jeg er for kjedelig!??? Men litt farger og noen kule Audi/VW logo?? Og litt annet stæsj?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 21, 2007 er med på den jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 21, 2007 Dette er et kjempeforslag! Jeg synes t-skjortene, eventuelle gensere bør ha en brystlogo i en grei synlig størrelse, og en stor logo på ryggen. Bergen Lokallag Team Member eller noe, som jeg ser noen allerede har i signaturen sin, og med den originale VACN-klubblogoen under. Bare et forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 21, 2007 Bergen Lokallag Team Member er bare ett annet navn på styret i lokallaget:) men kom med forslag om hva som kan stå på T-skjortene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 21, 2007 VW - Audi Club Norwegen (VW) (AUDI) ______________Bergen Helt enkelt:) Selvfølgelig i samme skrift som klistremerkene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 21, 2007 Her er mitt forslag med en svært hurtig skisse i paint... se vekk i fra farge og at den ikke er noe fin men jeg har lyst på Vacn logoen fremme (ikke særlig stor) i orginal font... Har satt 2 alternative plasseringer på denne og så på ryggen Vacn avdeling Bergen eller noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 24, 2007 her er noen ider fra meg .. kjapt i photoshop .. hehe håper noe faller i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 25, 2007 Litt drøyt med de vw audi ringen eller?? Ellers var jo det småskriften bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 25, 2007 Litt drøyt med de vw audi ringen eller?? Ellers var jo det småskriften bra... Enig... syntes det ble litt mye...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 30, 2007 Da har jeg endelig fått litt tid, og fått redigert skissene mine kjapt i photoshop! Hvertfall et forslag.. 1.bilde: Front, 2.bilde: Bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 30, 2007 Den der så jo meget lovende ut da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 30, 2007 Eg vil også ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 1, 2007 Syns den så grei ut..(den siste) hadde vært greit å hatt noe til rudskogen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 1, 2007 hva med å kjøpe en vwaudi klubb t skjorte her.. http://www.aksessas.no/VWAudi-club/default.asp?page=products.asp&prodgrp=7 Og så heller trykke på Bergen Lokallag på ryggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 1, 2007 Ikke for å kaste brannfakler, men jeg ville heller gått for Gaute sitt forslag. Ikke for stort eller prangende eller fargesprakende, men enkelt og stilfullt. Vi kjører da vel ikke riskokere med F&F-dekor på Spørsmålet videre, blir vel om vi skal ha pique eller vanlige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 1, 2007 Dette kan vel hver enkelt bestemme hvis man handler på webshoppen. Er bare å få trykt på det ønskede plagget då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 1, 2007 For så vidt korrekt:) Klarer noen å mekke til Bergen av samme skrift som VACN-merket?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg og likte Gaute sitt forslag. Det enkle er ofte det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 2, 2007 jeg stemmer for Anja sin svarte..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 2, 2007 likte den ja anja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...