Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen! jeg har det litt tøfft nå for tiden, altfor mye jobb og formen deretter : gråter : men jeg skal prøve å finne ut hva disse t-skjortene vil koste jeg også kan jo de som vil ha kjøpe, og de som heller vil ha mer enkle kjøpe de..?! kanskje jeg får det litt roligere i neste uke og kan komme med mer opplysninger da :) jeg skjønner jo at å finne en t-skjorte som alle blir fornøyd med ikke lar seg gjøre, så det beste tipset er nok å gjøre det slik.. (dele i to ;) ) gjør vel ikke noe å ha to forskjellige design i klubben? står jo i hovedsak det samme på begge : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det å lage skriften i sølv og litt mindre? å se hvordan det blir, ta vekk alt rødt liksom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt går :) men som sagt igjen, noen vil ha det enkelt, andre vil ha det tøfft, noen vil ha liv og spreke farger osv.. vanskelig å lage noe som ALLE blir fornøyd med! Jeg skal ta med meg skissene i neste uke, håper jeg får tid da hvertfall.. så skal jeg snakke med de. kanskje de sier at eneste måten å få det til på er kun i sølv?! :) eller kanskje de kan gjøre begge deler. men igjen så avhenger jo dette veldig også på pris :) i will do my best! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink du er Anja:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns gaute sitt forslag var veldig bra!

anja sitt forslag var greit,men syns det ble litt for mye rett og slett, gaute sitt var veldig enkelt og greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg lurer på folkens.

 

ka med en t-skjorte som er for de som har VW og en for de som har Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke dette være en felles lokallags t-skjorte er det da ett poeng at alle har har forskjellige logoer og design?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... blir bare tull dette!?!?!?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. er vel det det pleier å ende med. alle har forskjellig mening og smak så man kommer ingen vei ;) Kommer ikke til å stresse noe mer med dette enn det som er blitt gjort. Foreslår egentlig at som lokallags t-skjorte, bestiller de som vil ha ut i fra den "enkle" typen. Blir vel det letteste tror jeg. Å finne en annen design som alle liker er helt umulig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ikke gæli ut dette! Men alt kommer ned til pris per skjorte uannsett. BRA JOBBET!! MEN kom gjerne opp med en pris for trykk/skjorten.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan høre med reklamehuset siden jeg har jobbet med de før så kan jeg sikkert klare å få tak i noen billige priser :) hehe.. både med og uten t-skjorte... altså vist noen har en genser eller noe slikt som de vil bare ha et trykk på... men de åpner ikkje før mandag igjen.. men vi må jo bestemme oss for en logo vi alle vil ha ikkje sant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første var lekker;)men vi som bor utenfor bergen får vel lov og "leke" at vi er med i bergen lokallag?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe det går vel sikkert greit :P hehe eller.. er ikkje jeg som er sjef

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på forslagene de kommer med i tråden til Stavanger, og synes noe slikt blir helt feil. Kan ikke se hva klubben har med sverd og oljeplatformer å gjøre. At regionen har slike ting som kjenne tegn, men det blir for dominerende iforhold til klubblogoen.

Kunne selv tenkt meg noe enkelt og diskre, som klubblogoen, med bergen lokallag under, plassert på enkelt og greit på ene siden av brystet. Eller denne varienten:

attachment.php?attachmentid=71865&stc=1&

 

Det enke er ofte det beste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne selv tenkt meg noe enkelt og diskre, som klubblogoen, med bergen lokallag under, plassert på enkelt og greit på ene siden av brystet. Eller denne varienten:

attachment.php?attachmentid=71865&stc=1&

 

Det enke er ofte det beste :)

 

Helt enig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette lagt på is eller ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette lagt på is eller ???

 

Vet ikke det er vel bare å ta tak i det igjen : klø : Det hadde vært kult med en T-skjorte til sommeren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde det absolutt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TØFT Elisabeth!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå venter jeg bare på pakken. Skal ha den på meg på tirsdag hvis den kommer innen da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.