Anbefalte innlegg

Kanskje litt brått og ta opp dette sånn nå, men ang det tragiske som har skjedd i kveld, hadde det vært en ok ting å stille opp i begravelsen? Eventuelt noen som er intreressert i det? Kanskje legge i noen kroner for å få til en krans fra VACN - Trondheim?

 

Just a thought..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en kjempegod ide. Jeg vil iallefall være med å spleise på en krans!

 

Kondolerer til alle!

 

-Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krans fra VACN-trondheim hadde vært på sin plass, jeg er med.

 

Hvis det finnes muligheter for å møte på begravelsen, så hadde det også vært fint.

 

Fikk melding fra Eirik om at det er samling for Øystein og deretter cruise til utlykkesplassen med tenning av lys idag. Oppmøte på IKEA kl20.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg klarer å komme meg innover, 90'n står uten innsug og front..

 

Menneh skal sjekke litt rundt å høre om non andre skal innover, eller eventuelt få lånt en bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Bondø

Krans fra VACN-trondheim hadde vært på sin plass, jeg er med.

 

Hvis det finnes muligheter for å møte på begravelsen, så hadde det også vært fint.

 

Fikk melding fra Eirik om at det er samling for Øystein og deretter cruise til utlykkesplassen med tenning av lys idag. Oppmøte på IKEA kl20.

 

Skulle gjerne ha vært der, men var et sted uten internett og fikk heller ikke informasjon om dette fra noen så beklager at jeg ikke stilte opp. (litt skuffet over å ikke ha fått beskjed)

 

 

 

Noen som vet om det blir mulighet for å komme i begravelsen?

 

 

-Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

Noen som vet om det blir mulighet for å komme i begravelsen?

 

Alle begravelser er i utgangspunktet åpne for alle.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet tidspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

Skulle gjerne ha vært der, men var et sted uten internett og fikk heller ikke informasjon om dette fra noen så beklager at jeg ikke stilte opp. (litt skuffet over å ikke ha fått beskjed)

 

Beklager...

Prøvde og ringe deg igår men har sikkert ikke rett mobil nr, sendte også SMS... Men du har kansje flere mobilnr...(jobbmobil?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eirik Bakken
Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

Skulle gjerne ha vært der, men var et sted uten internett og fikk heller ikke informasjon om dette fra noen så beklager at jeg ikke stilte opp. (litt skuffet over å ikke ha fått beskjed)

 

Beklager...

Prøvde og ringe deg igår men har sikkert ikke rett mobil nr, sendte også SMS... Men du har kansje flere mobilnr...(jobbmobil?)

 

Ja det er nok der det ligger. Hadde slått av jobbtelefonen i går. Uansett forseint nå, så ikke no å tenke på. Bare litt synd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

noen som vet tidspunkt?

 

Kommer nok dødsannonse på mandag evt. tirsdag der tid og sted blir angitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig vet vi ikke så mye om begravelsen, men en siste hilsen fra oss i lokallaget vil selvfølgelig komme i form av blomster i anledning begravelsen.

 

Torsdag 19 august kl: 18 er det cruising.. Denne vil bli benyttet til å minnes Øystein. Turen går til ulykkesstedet hvor hver enkelt kan tenne lys eller legge på blomster.

 

Mer informasjon vil komme på lokallagsiden etterhvert som vi vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kunne kanskje tenke meg å bli med selv om jeg personlig ikke kjente Øystein så godt, men ut ifra respekt for den avdøde er det en fin ting å gjøre.

 

Skriv gjerne inn info når dere vet mer. Er i Trondheim fom torsdag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger har postet dette i en seperat tråd, men jeg gjentar:

 

Bisettelse i Malvik kirke fredag førstkommende klokken 11.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg får lånt meg bil, men tror og håper det. Satser på å komme meg innover iaffal. Hadde vært greit å kunne organisert så vi kunne møtt hverandre på den ene eller andre måten, da jeg ikke akkurat har truffet så veldige mange fra klubben fra før av, kjipern å stå der helt ensom også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som vi satser på å møte opp uttafor i 10 tiden...

 

ring meg om du ikke finner noen av oss da..

 

mvh

Tor Morten Berg

mob 48 1996 48

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel liten fare for at du står der ensom da, evt blir vi to som sparker småstein utenfor... :D

 

Da sees vi i morgen gutta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.