Anbefalte innlegg

okey, lurer på å skaffe med en ribbefri grill til passaten. noen tips og bilder tas mot med takk. Lurer på å lekkere den i bilen farge. eller skal jeg beholde den svart?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer tydeligvis ikke noen poll. med mindre en administrator fikser det for meg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha vært borte fra dette forumet er jeg nok tilbake nå.

 

Jeg skjønner ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her:confused:

 

Jeg lakkerte min grill for litt over en uke siden og slik ble resultatet

 

Før lakkering:

nygrill_liten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter lakkering :

passat-fra-alle-kanter-05_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter lakkering 2 :

passat-fra-alle-kanter-06_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jakob Jamil

Etter lakkering 2 :

 

Dette bekreftet min mening, men kanskje ikke pent å si siden du har brukt penger på lakk, uhu... Smaken er som baken da, pen bil uansett. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syntes også du bør velge og ikke lakkere den.. blir litt for mye av det gode... her er ett av bilden til dama... og har ikke planer om å lakkere den..

passat front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen

jeg syntes også du bør velge og ikke lakkere den.. blir litt for mye av det gode... her er ett av bilden til dama... og har ikke planer om å lakkere den..

 

Lyktelister, så er du der... Jeg liker de fra Kamei som går ned innerst (og ikke rundt kanten) men også her er smaken forskjellig ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er grillen bestilt. håper på at den kommer så fort som mulig.... hehe pent jacob....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Lyktelister, så er du der... Jeg liker de fra Kamei som går ned innerst (og ikke rundt kanten) men også her er smaken forskjellig ja. :)

 

Ja det er helt klart smaken er som baken... :D Hun skal ha på panserforlenger sier hun... Hun bestemmer sjøl på denne bilen.. men jeg prøver og komme med noen innspill da....:)

 

Jeg syntes personlig ikke de listene som går nedover lampene er så fine men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Lyktelister, så er du der... Jeg liker de fra Kamei som går ned innerst (og ikke rundt kanten) men også her er smaken forskjellig ja. :)

 

Ja det er helt klart smaken er som baken... :D Hun skal ha på panserforlenger sier hun... Hun bestemmer sjøl på denne bilen.. men jeg prøver og komme med noen innspill da....:)

 

Jeg syntes personlig ikke de listene som går nedover lampene er så fine men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jakob Jamil

Etter lakkering 2 :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns helt klart at det er penest med lakkert grill. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Syns helt klart at det er penest med lakkert grill. : ja :

 

Du synes feil, hihi... Neida, er tøft med både lakkert og sort, men igjen, jeg synes lakkert grill passer best på biler med litt mørkere farge, trengs liksom noe for å bryte opp foran...

 

Panseforlenger altså Frode K, jaja, kan bli bra det, men krever at man også gjør litt annet med bilen enn 40mm fjærer og 8x18 ET40 synes nå jeg...

 

Et bilde som jeg mener bekrefter alle mine forskrudde påstander og avkrefter alle deres, haha... ;)

pb100022_halv.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panseforlenger altså Frode K, jaja, kan bli bra det, men krever at man også gjør litt annet med bilen enn 40mm fjærer og 8x18 ET40 synes nå jeg...

 

ja jeg veit... Hun har planer om en annen fanger, gewinder og xenon lamper..

Og det er forresten ikke 18" det er faktisk 19":D Men nå så angrer hun på at hun kjøpte det... hun vil heller ha 20!!!!:cool:

bilde 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen

ja jeg veit... Hun har planer om en annen fanger, gewinder og xenon lamper..

Og det er forresten ikke 18" det er faktisk 19":D Men nå så angrer hun på at hun kjøpte det... hun vil heller ha 20!!!!:cool:

 

Jeg ville nok kjørt en sesong med 19" og se an kjørekomfort og om man klarer å unngå å ødelegge felgene før man kjøper dyre 20" hjul. Men komfortmessig synes jeg faktisk forskjellen er mindre enn man tror, senkesettet avgjør mer. Dere kan kjøpe hjulene mine for halv pris (27000 kr, haha) neste år :)

 

Jeg ville kjøpt Votex frontspoileren som monteres utenpå orig.fangeren, den ser bra ut og bygger ganske mye ned, dvs bilen ser lav ut. Men finnes jo sikkert 10 ulike fronter å velge i mellom, med variende passform.

 

Lykke til, Passat er en fin bil å gjøre fin... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå var den nesten et lite hop for meg her. håpet henne ville ned på 18" for hadde jeg byttet med et mellomlegg selvsagt.... (sikle sikle på felgene dine) sånne SKAL jeg ha til neste år i 19" eller 20"

 

 

Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen

ja jeg veit... Hun har planer om en annen fanger, gewinder og xenon lamper..

Og det er forresten ikke 18" det er faktisk 19":D Men nå så angrer hun på at hun kjøpte det... hun vil heller ha 20!!!!:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

nå var den nesten et lite hop for meg her. håpet henne ville ned på 18" for hadde jeg byttet med et mellomlegg selvsagt.... (sikle sikle på felgene dine) sånne SKAL jeg ha til neste år i 19" eller 20"

 

Hehe... Hun skulle ha akurat like felger som du har... men så begynner de og bli litt vel vanlige.. så jeg fikk overtalt hun til og ta noe annet.... men jeg tror ikke det er noe fare for at hun går ned i størrelse..:D men hvem veit,men kan jo hende disse felgene er til salgs til neste år........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får du si ifra for da tar jeg dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

da får du si ifra for da tar jeg dem

 

Ja jeg skal gjøre det.... men tviler på at det blir i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.