Min nykjøpte Audi S6 2.2 TQ -96 mod.

Anbefalte innlegg

Hepp, var sørafor å henta bilen hjem til trondheim igår (lørdag). Kosetur på 70 mil ;)

 

Litt småplukk før man er helt fornøyd, men noe må man da ha for å henge fingrene i.

 

Er det noen her i Trondheim som har VAG-COM for en liten sjekk? (motor AAN og CRG

Har surfet igjennom OBD. Og fikk opp feilmelding, men sålenge jeg ikke har fått tak i manualen/bibelen for bilen. Så er det ikke mye jeg kan finne på.

Virker som han forrige eieren har "skrudd av" AC manuellt... og jeg finner ikke på-knappen : klø :

 

Og takluka er noe teit, dvs uansett hva man vrir på så går luka opp i bak-kant og lukker seg umiddelbart. Noen som har en idè ?

 

Neste ting på ønskelista er en liten chip, solfilm og musikk i bilen.

 

 

Er forresten 28 år gammel og taxi-kusk i Trondheim. Skulle tro jeg fikk nok kjøring/bil.... men den gang ei ;)

audiS6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratuler da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk... er superfornøyd. Grunnen til S-bil kjøp var at jeg lånte en S8 til en kompis og dermed _måtte_ jeg bare ha en S-bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis med "ny" pen bil .

S bil følelses er en god (men dyr ) følelse som enn håper aldri tar slutt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frattis med godbil..

 

AC skrur du på med "snøkrystallen" nede til venstre eler ved å trykke auto.. Hvis ikke snøpkrystall viser seg i display da er anlegget sannsynligvis tomt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dyr.. heh tja.. alt er relativt... det skal koste å ha det morro ;)

Hva betaler dere i forsikring? Jeg ble skremt da jeg ringte rundt til diverse forsikrings-selskap, fikk tilbud på alt fra 4200 til 16000 for delkasko.(føler ikke at jeg trenger full kasko på en såpass gammel bil) Kræsjer jeg så får jeg finne en anna hobby, frimerkesamling eller noe sånt ;)

Jeg trenger ikke bilen, men har behov for den..... (håper noen forstår den ;) ).

(har forresten testa "snøkrystallen" tidligere, men skjedde ikke noe, "tjuvkobler" jeg kompressoren direkte til batteriet fungere den som bare pokker, men får ikke kontakt mellom styreenheten inne i bilen og kompressoren) Fikk bilen igår, så har ikke hatt tid til alt for mye skruing enda, må nyte nybilfølelsen litt først, før skruinga tar av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager du forhøstere også kanskje? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe... :P morroklumpen

Gjør nok ikke det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og fikk sota vinduene idag.... må vente litt før jeg tar en seriøs vask. Men det ser bra ut, ikke for harry : rolleyes (har ihvertfall overbevist meg selv om det ;) )

sotaaudi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du interessert i blanke tak-rails? er på utkikk etter svarte rails.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeh.. sorry... vil ha svart.. svart...svart ;)

Derfor jeg ikke vil ha krom-speilhus og det som værre er...

 

Er ille nok med lista rundt vinduene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og fikk sota vinduene idag.... må vente litt før jeg tar en seriøs vask. Men det ser bra ut, ikke for harry : rolleyes (har ihvertfall overbevist meg selv om det ;) )

 

Hvor ble dette gjort, og til hvilken pris? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil. Denne så lækker ut.

Velkommen til klubben å : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sotet du vinduene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ble sotet på "skiltrsystemer" på sorgenfri, pris er hemmelig, men mye mye billigere enn riis og dekor cut. Er en der(Arild) som*host* "ordner" soting på kveldstid/fritid.

 

På en skala hvor 5% er svart, er det jeg har 25% bak og 35% forran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en mail adresse til denne "host" syke mannen?-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne også tenkt meg å bli kjent med denne Arild ja.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en Audi hentet opp til Trønderland ja :D

 

Kommer du til å dukke opp på sluppen-treffene da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

firmapost(at)skiltsystemer(dott)no og spør om solfilm til bil... men anbefaler å ta en tur innom i døra og spørre personlig, så får han sett på bilen samtidig :) (beregne pris)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok få med meg neste "sluppentreff" :) Trenger litt hjelp med takluka ;)

Surra for mye sist søndag og plutselig var klokka alt for seint!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurrah for surrehuet meg... : bh : klarte å knærte ene sidebakruta da jeg skulle være snill gutt å hjelpe en kompis å flytte. Heldigvis så holder solfilmen ruta på plass, enn sålenge : gråter : Så, da blir det en panikkrunde å høre om noen har rute til meg imårra....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster å være kar....

 

 

Ca pris fra Møller.

Sum bytte av olje på automat 4668,31

 

Sum Olje på Diff`ene 1278,24

Sum Bremsevæskeservice. 952,04

 

Totalt 6898,59

 

 

Noen som kan veilede hvordan gjøre sånt selv ? Eller veit om noen her i byen som kan gjøre sånt billigere ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har du skaffet deg nytt vindu?

Hvis ikke så har jeg dette. Jeg skal selge alt jeg har, både bil og deler, men egentlig samlet.

Kan gjøre unntak med siderutene til en Avant da disse uansett ikke har noen verdi som reservedel til en sedan (som jeg skal selge).

 

-Stian

 

Hurrah for surrehuet meg... : bh : klarte å knærte ene sidebakruta da jeg skulle være snill gutt å hjelpe en kompis å flytte. Heldigvis så holder solfilmen ruta på plass, enn sålenge : gråter : Så, da blir det en panikkrunde å høre om noen har rute til meg imårra....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vinduet kosta 1500,- ferdig sota og satt på plass... ellers takk... men har du styreenheten til klima-anlegget, så kanskje ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var det som ble gjort på det oljeskiftet på girkassen nærmere spesifisert? Skiftet olje og filter på en sånn automatkasse her om dagen selv, brukte akkurat en time og det var ikke akkurat særlig vanskelig eller trangt. Lurer på hvordan de kan klare å ta nesten 5 lapper for det.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.