passer felger med et. 42 på audi coupe 20v quattro

Anbefalte innlegg

hei lurer på om felger med et. 42 passer på audi coupe 20v quattro 4x108 orginalt er 37 tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor brede er de?

 

Om de ikke er over 8" vil de passe. Jeg har ET 35 og 8*17 og har ca 1 cm klaring til styreleddet foran.

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjekt å se at folk er opp så seint på natta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken profil er det på dekka? jeg har 225/45-17.

 

Om du har mulighet, så kan det være lurt å prøvemontere et dekk foran. Bak er det ikke noe problem.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt slike felger pga de vil gå for langt innenfor skjermen, men hvis det er poenget så skal jeg ikke diskutere.. ;)

 

Men utseendemessig ville jeg valgt ET30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 8*18 og 225/40 dekk tror jeg nesten ET 30 blir litt lavt i forhold til hjulbuene foran. Jeg slapp å valse skjermen, det holdt med litt muskelstretch av hjulbuen (har ET 35, senket 60/40). Skal man valse, så må man jo ofte lakkere opp igjen, og det er litt kjipt.

 

Jeg tror ET 42 og 225 på 8toms felg kan bli bra jeg, bare de går klar av styreledd foran som sagt.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.