#1 Skrevet August 8, 2004 hei lurer på om felger med et. 42 passer på audi coupe 20v quattro 4x108 orginalt er 37 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2004 Hvor brede er de? Om de ikke er over 8" vil de passe. Jeg har ET 35 og 8*17 og har ca 1 cm klaring til styreleddet foran. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2004 de er 8*18 toms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2004 kjekt å se at folk er opp så seint på natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2004 Hvilken profil er det på dekka? jeg har 225/45-17. Om du har mulighet, så kan det være lurt å prøvemontere et dekk foran. Bak er det ikke noe problem. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2004 225 40 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2004 Jeg ville ikke hatt slike felger pga de vil gå for langt innenfor skjermen, men hvis det er poenget så skal jeg ikke diskutere.. Men utseendemessig ville jeg valgt ET30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2004 Med 8*18 og 225/40 dekk tror jeg nesten ET 30 blir litt lavt i forhold til hjulbuene foran. Jeg slapp å valse skjermen, det holdt med litt muskelstretch av hjulbuen (har ET 35, senket 60/40). Skal man valse, så må man jo ofte lakkere opp igjen, og det er litt kjipt. Jeg tror ET 42 og 225 på 8toms felg kan bli bra jeg, bare de går klar av styreledd foran som sagt. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...