Anbefalte innlegg

tenkte skattepengene skulle komme til litt godt nytte med å kjøpe nye felger, men lurer på jeg klarer å skvise på 20" på 97mod a4en min eller om det blir finere med 19"?? så det ikkje blir bygget opp for mye. er noen 20"x8.5" et35 m 225x30 så jeg er sugen på, men gidder ikkje handle uten at eg har hørt i fra noen som vett at dette går uten at det blir ein helsikens møkje subbing: klø : .. bilen er noe senket o, men e ikkje sikker på kos møkje siden det e forje eigar så monterte de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte skattepengene skulle komme til litt godt nytte med å kjøpe nye felger, men lurer på jeg klarer å skvise på 20" på 97mod a4en min eller om det blir finere med 19"?? så det ikkje blir bygget opp for mye. er noen 20"x8.5" et35 m 225x30 så jeg er sugen på, men gidder ikkje handle uten at eg har hørt i fra noen som vett at dette går uten at det blir ein helsikens møkje subbing: klø : .. bilen er noe senket o, men e ikkje sikker på kos møkje siden det e forje eigar så monterte de...

 

tja kan kje forstå at det ikje sko gå(eg e ingen xpert),men du kan jo mysa litt her å sjå om du finne ut litt meir http://forum.vwaudi-club.no/search.php?searchid=2876905

 

Velkommen t Klubben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka felger du ska ha deg Christian ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nesten 20" krom felger i går, men det ser ut til at det blir 19" med krom kant og mørke eiker... Visst eg finner noen. Har noen 19" bbs på hånd og.

 

Lov å spørre om pris på dei felgene geir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm - nå blir jo 19" ene mine pysete.

Men men - tror eg trenge den gummien som e der.

( en ny felg på vei etter ublidt møte med fortauskant )

 

Komme til å bli bra dette Geir Arne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm - nå blir jo 19" ene mine pysete.

Men men - tror eg trenge den gummien som e der.

( en ny felg på vei etter ublidt møte med fortauskant )

 

Komme til å bli bra dette Geir Arne.

 

19" pysete nei,si ikje det,komme nokk t å skaffe meg noen 19tommere sjøl til neste sommer,er alt for slitsomt å kjøre rundt me 20"(syns nå eg da),kvar minste kjøretur må jo nesten planlegges,og da flipper det for dama som tror at ein bil skal kunne kjøre overalt:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fan ikkje la damå kjøra den fete bilen da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nesten 20" krom felger i går, men det ser ut til at det blir 19" med krom kant og mørke eiker... Visst eg finner noen. Har noen 19" bbs på hånd og.

 

Lov å spørre om pris på dei felgene geir?

 

14 lapper m dekk.. syns ikkje det va så steine gale...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.