#1 Skrevet Juni 21, 2007 Noen som har tenkt til å turen hit ? Tradisjonelt sett vært mye fint å se på, med hovedvekt på eldre VW`s Men har også vært en del nyere VW & Audi som har kommet og stilt ut. http://www.folkevognklubben.no/start/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har tenkt meg en liten tur på søndag. Noen fler som skal nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 såfremt sola skinner på lørdag skal jeg nedover. Er bra med liv på lørdagskvelden på campingplassen. ble selv ufrivillig deltager i wet t-shirt konkurransen i fjor og ikke minst mange fine biler på søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2007 jeg har veldig lyst til å ta turen nedover, eneste er at det er en intern diskusjon om hvor man drar. Enkelte vil på treffet i Halden, men jeg er redd det er litt for seriøst til å kunne møte opp med golfen der;) Så vi får se hvor man ender opp hen. Får prøve å mase litt om å heller sette snuta mot VW International;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2007 Det er ikke lenger enn 3 km. fra der jeg bor, så jeg tar meg nok en tur tenker jeg. Altså til Kongsten. Men er litt usikker på om jeg har så mye å bidra med egentlig.... De fleste der har vel lagt mye jobb i bilen sin selv og endret på det meste, mens min liksom er ferdig bestillt. (Bortsett fra Felger/dekk og chip. Men er det som sagt flere her som skal dit med nyere biler ala min, så tar jeg meg nok en tur dit... men å stille ut bilen er jeg heller usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2007 Er bare å stille ut uansett. alltid koselig å se på andres arbeid. såfremt du ikke har montert handlevogn vinge påm taket da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2007 jeg har veldig lyst til å ta turen nedover, eneste er at det er en intern diskusjon om hvor man drar. Enkelte vil på treffet i Halden, men jeg er redd det er litt for seriøst til å kunne møte opp med golfen der;) Hvor i all verden tar du dette fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2007 Hvor i all verden tar du dette fra? Tar det fra mitt eget lille hode;) Neida. Glemte visst en rolleyes eller [ironi] [/ironi] modusen. Så klart så er man velkommen i Halden uansett hvordan bilen ser ut. Og det blir faktisk Halden på meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2007 Mulig jeg dukker opp med bilen min til søndag også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2007 me too 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 29, 2007 Jeg kommer å ser.. Kanskje Halden også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...