VW Internationals # 15, 29jun-01jul

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt meg en liten tur på søndag.

 

Noen fler som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såfremt sola skinner på lørdag skal jeg nedover. Er bra med liv på lørdagskvelden på campingplassen. ble selv ufrivillig deltager i wet t-shirt konkurransen i fjor :P

 

og ikke minst mange fine biler på søndagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til å ta turen nedover, eneste er at det er en intern diskusjon om hvor man drar. Enkelte vil på treffet i Halden, men jeg er redd det er litt for seriøst til å kunne møte opp med golfen der;) Så vi får se hvor man ender opp hen. Får prøve å mase litt om å heller sette snuta mot VW International;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke lenger enn 3 km. fra der jeg bor, så jeg tar meg nok en tur tenker jeg.

Altså til Kongsten.

 

Men er litt usikker på om jeg har så mye å bidra med egentlig.... De fleste der har vel lagt mye jobb i bilen sin selv og endret på det meste, mens min liksom er ferdig bestillt. (Bortsett fra Felger/dekk og chip.

 

Men er det som sagt flere her som skal dit med nyere biler ala min, så tar jeg meg nok en tur dit... men å stille ut bilen er jeg heller usikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å stille ut uansett. alltid koselig å se på andres arbeid. såfremt du ikke har montert handlevogn vinge påm taket da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til å ta turen nedover, eneste er at det er en intern diskusjon om hvor man drar. Enkelte vil på treffet i Halden, men jeg er redd det er litt for seriøst til å kunne møte opp med golfen der;)

 

Hvor i all verden tar du dette fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i all verden tar du dette fra?

 

Tar det fra mitt eget lille hode;)

 

Neida. Glemte visst en rolleyes eller [ironi] [/ironi] modusen. Så klart så er man velkommen i Halden uansett hvordan bilen ser ut. Og det blir faktisk Halden på meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp med bilen min til søndag også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer å ser..:) Kanskje Halden også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.