Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Har nå erfart servicen til Møller Ryen, det var akkurat som ryktene tilsa :(

 

Jeg får droppe å skrive hele saken (orker ikke).

 

Lurte på om når støtdempene blir dårlige, kan de gi "knirkelyd" ved kjøring på "humpete/ujevn" vei?

 

Takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel helst fjørene som lager knirkelyder....

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. eller bærearmsforinger... kanskje??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har opplevd at støtdempere kan gi "klikke" lyd fra seg.

Trudde en stund at det var noe i cabriolet opphenget som var slarke. Men det viste seg å være støtdemperen bak...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dempere kan lage lyd fra seg de,hører det på coupen når jeg kjører over ujevn vei i lav hastighet med vinduene nede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ofte som en knirkende / surklende lyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for responsen.

 

Da tror jeg en ting er sikkert, jeg må få byttet støtdempere. Hadde bilen inne hos VW i Jessheim, de skulle sjekke hvor den lyden kom fra. Pga uoriginale bærearmer, kunne ikke de kommentere dem. Jeg ba dem sjekke støtdempere, og i følge dem, var de i orden.

 

Mens verkstedet på lokal Esso stasjon sier at det lekker litt fra den ene støtdemperen.

 

Får prøve å holde ut vinteren, slik at jeg får tatt senking og støtdemperne samtidig. Og har nok litt bedre råd til neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.