#1 Skrevet August 8, 2004 Hei folkens, Har nå erfart servicen til Møller Ryen, det var akkurat som ryktene tilsa Jeg får droppe å skrive hele saken (orker ikke). Lurte på om når støtdempene blir dårlige, kan de gi "knirkelyd" ved kjøring på "humpete/ujevn" vei? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2004 Det er vel helst fjørene som lager knirkelyder.... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2004 .. eller bærearmsforinger... kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2004 har opplevd at støtdempere kan gi "klikke" lyd fra seg. Trudde en stund at det var noe i cabriolet opphenget som var slarke. Men det viste seg å være støtdemperen bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2004 dempere kan lage lyd fra seg de,hører det på coupen når jeg kjører over ujevn vei i lav hastighet med vinduene nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2004 Kommer ofte som en knirkende / surklende lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2004 Det forekommer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2004 Takker for responsen. Da tror jeg en ting er sikkert, jeg må få byttet støtdempere. Hadde bilen inne hos VW i Jessheim, de skulle sjekke hvor den lyden kom fra. Pga uoriginale bærearmer, kunne ikke de kommentere dem. Jeg ba dem sjekke støtdempere, og i følge dem, var de i orden. Mens verkstedet på lokal Esso stasjon sier at det lekker litt fra den ene støtdemperen. Får prøve å holde ut vinteren, slik at jeg får tatt senking og støtdemperne samtidig. Og har nok litt bedre råd til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...