Byttet bærearm på gamlebilen, refusjon fra Møller ?

Anbefalte innlegg

Fant kvittering på bytte av bærearm som jeg gjorde på Audi'n for ett års tid siden. Tror dere det er noen mulighet for å få refundert beløpet pga den utvidede garantien ? På kvitteringa står det bare bytte av nedre bærearm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Harald A Møller har de utvidet garantien til inntil 200 000 kjørte kilometer for utskifting av bærebruer på følgende modeller: Audi A4 (1994-1999), Audi A6 (1997-1999) og VW Passat (1996-1999). Utvidet dekning inntil 200 000 km gjelder kun nedre fremre bærearmer. For øvrige bærearmer gjelder 100 000 km/5 år. Bileiere som alt har betalt for utbedring vil kunne få utlegg refundert.

 

 

Du bør derfor ta kontakt med nærmeste VW verksted å høre hva de sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre ! Hadde jo vært kjekt om det faktisk kom litt penger INN på konto når det gjelder bil i Norge.. :) Bilen det er snakk om er en 1997-modell Audi A4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En får kun refundert dersom jobb er utført og deler kjøpt hos Møller.

 

Det er foresten også flere 2000 modeller som har blitt sjekket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble refundert ifb arbeid som ble gjort på min tidligere 98 A4 2.8q Avant for ca 2 år siden. Ble først tilbudt 50% refusjon men etter å ha snakket med Teknisk Direktør i NAF og PR sjef hos Møller fikk jeg alt refundert :o)

 

Se samme forum. Tror den tracen gikk i flere dager i begynnelsen av juni.

 

 

 

Kjell

99 A6 2.5 TDI q Avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg hadde byttet de selv fikk to nye armer jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.