#1 Skrevet August 9, 2004 Fant kvittering på bytte av bærearm som jeg gjorde på Audi'n for ett års tid siden. Tror dere det er noen mulighet for å få refundert beløpet pga den utvidede garantien ? På kvitteringa står det bare bytte av nedre bærearm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2004 I følge Harald A Møller har de utvidet garantien til inntil 200 000 kjørte kilometer for utskifting av bærebruer på følgende modeller: Audi A4 (1994-1999), Audi A6 (1997-1999) og VW Passat (1996-1999). Utvidet dekning inntil 200 000 km gjelder kun nedre fremre bærearmer. For øvrige bærearmer gjelder 100 000 km/5 år. Bileiere som alt har betalt for utbedring vil kunne få utlegg refundert. Du bør derfor ta kontakt med nærmeste VW verksted å høre hva de sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2004 Det skal jeg gjøre ! Hadde jo vært kjekt om det faktisk kom litt penger INN på konto når det gjelder bil i Norge.. Bilen det er snakk om er en 1997-modell Audi A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2004 En får kun refundert dersom jobb er utført og deler kjøpt hos Møller. Det er foresten også flere 2000 modeller som har blitt sjekket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2004 Jeg ble refundert ifb arbeid som ble gjort på min tidligere 98 A4 2.8q Avant for ca 2 år siden. Ble først tilbudt 50% refusjon men etter å ha snakket med Teknisk Direktør i NAF og PR sjef hos Møller fikk jeg alt refundert ) Se samme forum. Tror den tracen gikk i flere dager i begynnelsen av juni. Kjell 99 A6 2.5 TDI q Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2004 Siden jeg hadde byttet de selv fikk to nye armer jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...