Anbefalte innlegg

Sola skinner påm Hamar og gatene er nesten tørre alt. Dette blir nok en bra dag. Noe vind så kle dere godt uansett. Ganske åpen plass ved vikingskipet.

nesten så jeg vurderer å plukke av taket på supraen jo :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blitt godt vær her jah. så da går nok turen med nyopplada kamera til hamar i efta ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juupp... nå har jeg støvsugd bilen innvendig, og reiser straks for å ta bilen en liten sjau utvendig. kommer som sagt 3 biler fra flisa.. Avreise 17.45. om noen ser oss på veien, er det bare å hive seg med..

Blå golf IV, Grå golfIII, og rød/svart bora...

-Snakkes.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tordner og lyner i elverum nå med haggel.. men ser ut som det gir seg nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tiden oppmøte er satt til er grei men drar dere på "kjøre" runden da? eller blir dette litt senere uttpå kvelden?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i polo!

S2`n står :( Men er bare så lite som pluggkabler med brudd i.. og nye får jeg ikke før mandag :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer det jeg har av bilder. Var over 90 oppmøtte, det var konge folkens : rock :

Img_0685.jpg

Img_0687.jpg

Img_0688.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn skal det være : vinke :

Er det noe som ønsker noen av bildene så send mail på pm så får dere dem i full kvalitet

Img_0707.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et konge oppmøte, vi klarte og runde 90 biler akuratt

må si jeg er ganske mål løs overdet perfekteoppmøte, hvordan skalviklare ogslå dette.

ikke veit jeg, men hadde vært kongekult da.

Konge treff: rock : selv med litt sur vind.

ps har en en ting jeg synes var jævlig unødvendig,og det var den spinningen som skjedde, hva folk gjør når vi ikke har treff driter jeg i, men når vi representerer en seiøs klubb og vi får stå på vikingskipet, så må det vell gå ann og gi faen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble overrasket selv over hvor stort oppmøte det var. helt supert. Gutta i vogna burde kanskje vurdere å skaffe seg et lite mobilt speaker-system. var litt vel vanskelig å få med seg hva som ble sagt...

En noe uorganisert cruising, men hva annet skal man forvente med 90 biler og flere lyskryss...

Håper det er fler som har tatt bilder og legger dem inn her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble overrasket selv over hvor stort oppmøte det var. helt supert. Gutta i vogna burde kanskje vurdere å skaffe seg et lite mobilt speaker-system. var litt vel vanskelig å få med seg hva som ble sagt...

En noe uorganisert cruising, men hva annet skal man forvente med 90 biler og flere lyskryss...

Håper det er fler som har tatt bilder og legger dem inn her.

speaker anlegg er faktisk handla inn, fikk det 5 min før treffet i dag.

så dette kommer, men var litt for kort tid til og lære og sette det opp og lære det i da he he

og til crusingen så sa jeg at jeg skulle kjøre først, men kollona starta 10min før den skulle jeg hadde ikke en gang starta bilen da alle dro, så dette får dere som dro av gårde ta ansvar for, beklager men jeg kjørte ikke av plassen en gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp.. men da satser vi på at det er på plass neste gang. så får du heller skrike ut i speakern at du kjører først !!! hehe

Jeg hørte ikke du sa det men.. samme det nuh...

Ble liksom litt kaos denne gangen.. men, men.. mye fint å se i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn skal det være : vinke :

Er det noe som ønsker noen av bildene så send mail på pm så får dere dem i full kvalitet

Hva med å legge ut bildene på DENNE tråden som er ment for bilder?

Var ihvertfall et knallbra treff denne gangen også:) Fikk ikke med meg at du skulle kjøre først, Tor Olav, så jeg ledet ihvertfall an en av kolonnene i går. Ikke at det var min plan, men... Syns fortsatt cruisinga som var i fjor var bedre enn i år, da vi kjørte en litt lengre distanse og mer organisert kolonne. Men såklart, jeg klager ikke på treffet.

Forresten enig i den spinninga og herjinga som var. F.eks veldig unødvendig, og jalla/absolutt ikke kult, å brekke rundt på plassen der som den sølvgrå 3ern gjorde. For det første, det er ikke kult når du ikke en gang klarer å brekke rundt. For det andre, sånn kan du spare til den gangen det ikke står godt over 50 bilder på plassen. For det tredje, hadde frydet meg om du hadde fått sprutet stein på en av de virkelige strøkne bilene der, sånn at du måtte ha stått til ansvar for de skadene du eventuelt hadde påført.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ihvertfall et knallbra treff denne gangen også:) Fikk ikke med meg at du skulle kjøre først, Tor Olav, så je ledet ihvertfall an en av kolonnene i går. Ikke at det var min plan, men... Syns fortsatt cruisinga som var i fjor var bedre enn i år, da vi kjørte en litt lengre distanse og mer organisert kolonne. Men såklart, jeg klager ikke på treffet.QUOTE]

takker for hjelpen veit du.

var egentlig meningen at vi skulle ta samme tur i år også, men bleifort mørtk, vi lører noe nytt år for år veit dere, men hadde det starta en time tidligere så var det jo sprut rein også så he he

vi får ordne det bedre til neste år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut de få bildene jeg tok i bildetråden nå:)

takker for hjelpen veit du.

var egentlig meningen at vi skulle ta samme tur i år også, men bleifort mørtk, vi lører noe nytt år for år veit dere, men hadde det starta en time tidligere så var det jo sprut rein også så he he

vi får ordne det bedre til neste år.

Bare hyggelig:) Hehe.

Mener absolutt ikke noe negativt om treffet, for det var knall, bare syns at cruisinga var bedre i fjor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kunne jeg gå glipp av dette?!!! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut hvor og når på Lillehammer det blir treff på fredag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut hvor og når på Lillehammer det blir treff på fredag?

Det jobbes med saken, Eivind Spangen foreslo Høgskolen og skal spørre om tilatelse til og stå der i morra, han skulle ikke dit i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke høre om vi får låne en av ishallene da? håkon eller kristinshall? komme seg inn i varmen :P kaldt ute om kvelda nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært helt konge ! Så mye mer man kan gjøre ut av treffet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.