Anbefalte innlegg

også enig om det. men syns da de burde melde seg inn i klubben. siden dette tross alt er et treff arrangert av vwaudi-club ? innmeldelse i klubb = 350kr i kassa til klubben og da kan det nye medlemmet stille ut bilen sin. easy as that.

 

 

Skjønner poenget jeg også. Men å be folk som ikke er medlemmer om å bli med på et lokallagstreff på Gjøvik og betale 400,- for å stille ut og bli medlem i klubben ut året.(Eller november omtrent som er da folk kan betale for neste år sikkert) Det ser jeg ikke helt nytteverdien av. For folk utenfra tror jeg det virker bare grådig.

Å sortere ut folk sånn virker ikke veldig inkluderende for meg.

Burde da vært bedre å prøvd å verve de som ikke er medlemmer og som stiller ut, eventuelt at de betaler en del av medlemsskapet for å være medlem ut året. :)

 

My 2 cents.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forf og si det på den måten så har vi sendt inn et forslag til styret i klubben om premiering til ikke medlemer, men der avanter vi svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forf og si det på den måten så har vi sendt inn et forslag til styret i klubben om premiering til ikke medlemer, men der avanter vi svar.

 

Hva går forslaget ut på da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har eg og totta tatt ein sjefsavgjørelse.

 

ikkje medlem skal få stille i konkurransen,

men må betale 100 kr i avgift.

 

det er gratis for medlemmer å stille ut! ;)

 

alle biler må ha medlemsnr, medlemskort eller kvittering på betalt avgift godt synlig i frontruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur å titter på jeg men uten bil da:)

 

Angående det med premieutdelingen så syntes jeg det er smålig av klubben og gjøre forskjell på utstillingen ved å kreve betalt av ikke medlemer på et åpent treff der alle er velkommen.

 

Hadde heller vært bedre å profilert seg godt og fått noen nye medlemmer ut av det.

Er vel bare noen pokaler som skal deles ut så det er sikkert ikke den største kostnaden.

 

Å ja jeg skjønner den med at jeg har betalt 400kr for å få muligheten til å være med, men verden er ikke alltid rettferdig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har eg og totta tatt ein sjefsavgjørelse.

 

ikkje medlem skal få stille i konkurransen,

men må betale 100 kr i avgift.

 

det er gratis for medlemmer å stille ut! ;)

 

alle biler må ha medlemsnr, medlemskort eller kvittering på betalt avgift godt synlig i frontruta.

 

Da kan vi avslutte den diskusjonen og konsentrere oss om treffet imorgen:rolleye:

Vi får krysse fingrene på at været blir bra: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva slags vær det er spådd da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk:) Selv om TV2 hadde spådd regn når jeg så på værmeldinga i stad, men sikkert ombestemt seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at så mange som mulig dukker opp, premiene er i en klasse for seg.

 

men alle er velkomne uansett medlem eller ikke, er bare se som er med i utstilingkonkuransen som ikke er medlemer som må betale.

så her skal det nokk bli sosialt for alle medlemer eller ikke.

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt meg fri fra jobb i morra efta, så hvis det ikke skjer noe akutt der så kommer jeg..

Polering finner sted ut i de sene nattetimer nå, så forbannet om det skulle bli dårlig vær i morra : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok i kveld, jeg og noen andre fra Lillehammer området!

Men nyoverhalet girkasse og sperre montert igjen så er det bare morro :)

 

Vi ses

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikkert jeg kjem læll,er syk.. men skal prøve så godt jeg kan å komme.. gledet meg lenge til det treffet her nå :D blir rimelig irritert om jeg ikke kjem.. :( hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikkert jeg kjem læll,er syk.. men skal prøve så godt jeg kan å komme.. gledet meg lenge til det treffet her nå :D blir rimelig irritert om jeg ikke kjem.. :( hehe..

 

litt sykdom er ikke farlig :P du får ha god bedring så satser man på at du kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt sykdom er ikke farlig :P du får ha god bedring så satser man på at du kommer :)

 

hehe..nei sant det :) får smiske alt en kan med gamlingan slik at man får lov til å gå ut en tur :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, må smiske med familien for å få dra ut ja :P bra det Lene :P men sjukdom skader ingen. sjuk sjøl jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, må smiske med familien for å få dra ut ja :P bra det Lene :P men sjukdom skader ingen. sjuk sjøl jeg :P

 

hehe.. ja blir slik når man er blakk så man må bo hjemme hos mor og far :P bra det er flere av oss da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta med konebilen å komme tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke dessverre, må nok jobbe, er masse som skjer her i byen i dag dessverre, har fotooppdrag både klokken 16:00 og 17:30 og utover kvelden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og selvfølgelig, allle som har kamera må ta med seg det, sånn at det blir mest mulig bilder å legge ut etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et EOS400D som jeg tar med + videokamera for litt filming av bilene.. ;)

Samt at nå er bilen ENDELIG senket så skal bli gøy å se hva folk syns... Må nok vaske litt bil før treffet... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da snakkes vi folkens! Stikker og vasker over bilen og drar og møter Anders før vi setter turen til gjøvik!

 

God tur, husk og kjøre pent!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da snakkes vi folkens! Stikker og vasker over bilen og drar og møter Anders før vi setter turen til gjøvik!

 

God tur, husk og kjøre pent!

 

Ta det pent utover da Orjan!

Bah..den helvetes jobben altså! : bh : får nøye med med bilder denne gangen også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok til med polish også gitt... ;P litt lenge siden lakken fikk fin behandling nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været ser brukbart ut hvertfall: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.