Anbefalte innlegg

20-22. August arrangerer Nordmøre Gatebilklubb GATEBILFESTIVAL i Surnadal, håper så mange som mulig vil komme, dette blir STORT håper vi! Kommer tilbake med nærmere info om program/opplegg!

 

Velkommen!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen begynner kl 10.00 lørdag, samme gjelder EMMA tror jeg. Stort øltelt med dag ingebrigtsen som entertainer. Overnattingsmuligheter på brekkøya camping ( http://www.surna.no/camping/camp_brekkoya/camp_brekkoya.htm ) som ligger 5 min i gåavstand fra festivalområdet. Evt Surnadal hotel ( http://www.surnadal-hotell.no/ ) som ligger midt i området. Håper så mange som mulig kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig timing då gutter.. Samtidig som det er treff i bergen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe info treffe på nett noen plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Linn Arntzen

er det noe info treffe på nett noen plass

 

Ikke annet enn hva Øystein har skrevet over. Har sjekket nettsidene til gatebilklubben, men det er så som så med oppdateringer.

Øltelt fredag,

Utstilling/EMMA kl 10

Øltelt/grilling i utstillingsområdet(miljøgata)

Øltelt/Ingebrigtsen på Galeasen kl 21(?)

Beklageligvis ingen kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterlyser det samma...

 

vurdere og kjøre opp dit ikveld... men vet ikke om jeg gidder... ser for meg at dette er typen... 10-15 biler på utstilling... litt bilstereo... men alt i alt et skikkelig rånetreff der det i bunn og grunn er festen på kvelden som er tingen...

 

er vel meldt dårlig vær å så vidt som jeg har skjønt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal

Etterlyser det samma...

 

vurdere og kjøre opp dit ikveld... men vet ikke om jeg gidder... ser for meg at dette er typen... 10-15 biler på utstilling... litt bilstereo... men alt i alt et skikkelig rånetreff der det i bunn og grunn er festen på kvelden som er tingen...

 

er vel meldt dårlig vær å så vidt som jeg har skjønt...

 

Er da opphold nå hvertfall!! Tror det blir ganske bra med folk, håper da det da halve sentrum er avstengt pga dette! Gjør da godt å komme seg ut og treffe nytt folk, kan nesten garantere dere ikke blir misfornøyde! :) Tar da ikke stort mer enn 2 timer å kjøre fra molde da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket akkurat med en som er med i komiteen, det er ventet masse folk!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.