Anbefalte innlegg

Carshine i Kristiansand vil gjerne invitere oss til bilpleiehelg.

Vi får Fredag kveld og Lørdag formiddag, hvor det blir gjennomgang av deres produkter, fremgangsmåter o.l. De har plass til 6 biler, og de stiller med to mann til å hjelpe oss. Alt deres utstyr og alle produkter er tilgjengelig hele tiden. Jeg synes dette høres ut som et bra tiltak, og stiller gjerne.

Finfin anledning til å få renset bilen inn og utvendig, samt lakkbehandlet.

Prisen blir 600.- pr. bil, noe som ikke er for mye, med tanke på hva produktene koster, og ikke minst hva det ville kostet å levere bilen til et bilpleiefirma.

Kan legge til at de har hatt BMW klubben inne, og tilbakemeldingene derfra er overstrømmende positive!

Som sagt, jeg blir med, og vi trenger 5 biler til. Hvem stiller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil og bli med :) men når evt?

 

Leste litt dårlig, men lakkrens og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full pakke!

Vi bestemmer selv når det skal bli. Vi går sammen 6 stk, og finner en helg som passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan godt hive meg med, men ikke før jeg kommer hjem igjen...og det er etter planen ikke før 1. august.

 

Også kunne jeg tenkt meg å vente til nybilen var på plass da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med forslag til hvilken helg vi kan ta dette. Blir vi mange nok, blir det flere helger.

Jeg for min del har en bil som SKRIKER etter polish, så jeg kunne tenkt meg å tatt det så snart som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min bil skriker også etter lakkrens og polish.samma for meg hvilken helg det blir.count me in hvertfall

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men bare for å få gode tips og råd.

Holder på å " exstrem" polere bilen min med sandpapir og rubbing, så trenger noen tips.

Hvis helga passer for meg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan ta førstkommende helg?

Hvor mange er med på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke til helgen, men er klar helgen etter.. Men må vi være der begge dager, eller kan det holde med en kveld eksempelvis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt for meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG ER MED. BILEN TRENGER EN OMGANG JA

 

NÅR BLIR DET??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil og. Jeg kan i Helga som kommer og neste helg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi førstkommende helg.

Vi må som sagt være 6 biler, jeg er med, så da sier vi at de 5 neste blir med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA ER JEG MED.......FREDAG KL???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er absolutt med : rock : .du har fått med deg det Bård?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carshine jobber med å få med seg Hafnor og et par andre importører på dette. (Blir endel gratisvarer!)

Nå har de pr i dag ikke fått svar i fra Hafnor, så førstkommende helg kunne de ikke love, dvs at det ikke blir noe denne helgen. De regner med å få svar fra leverandører og sponsorer i løpet av de første dagene, og så snart de får alt på plass, gir de oss så mange helger vi trenger på å få unna alle interesserte.

Jeg snakker med Carshine igjen i morgen, og da regner jeg med at vi får konkret svar på når første helgen blir.

Jeg har gitt beskjed om at vi er min 12 biler som er sikre hittil, og det ser vel ut til å gå greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er helt topp.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med jeg og ;)

Bilen trenger det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe om hvilken helg det blir??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Det blir dessverre ikke før 17 & 18. august, pga ferieavvikling hos de forskjellige som står bak dette. Jeg legger inn info i løpet av neste uke, ang påmelding, ant plasser, innhold, priser osv.

Det har blitt noen telefoner med Carshine og sponsorene den siste uken, og dette ser ut til å bli veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er av interesse :) Lurer på om de klarer å hente tilbake litt rødfarge fra mitt nesten rosa tak. Ser egentlig ikke ut i måneskinn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det plass til flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lagd noen liste enda. De vil ha litt biler med litt varierende kvalitet, fra nytt og blankt til gammel og falmet. Alle kan uansett bli med, men det er begrenset antall biler inne i hallen.

Skal lage en liste i begynnelsen av August. Blir det veldig mange påmeldte, så foreslår jeg at det tas loddtrekning på neste lokallagsmøte. Enige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.