#26 Skrevet Juli 18, 2007 Blir gjerne med jeg og hvis det er plass.... Har en 05 mod. med noen matte småriper på den ene døra, kanskje dette er noe de er interessert i å "gnukke" på,for å bevise kvaliteten på produktet sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 19, 2007 Jeg slenger meg gjerne med på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2007 Jeg er også interessert i en bilpleieomgang hvis det er plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 20, 2007 er det plass er jeg med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 21, 2007 meg og:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 22, 2007 Hva ble det til med Carshine og bilpleiehelg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...