Anbefalte innlegg

var litt mye lik BMW 1 serie..:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den virket bra men jeg har problem nesten alle Cab'er er 4 setere jeg har tre barn så da får kona være hjemme eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt korrekt.

 

Alle cabrioleter er flotte familie biler, familien må bare akseptere litt mindre plass.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle cabriolet'er er flotte familiebiler, hvem har sagt at en familie må bestå av flere enn en eller to personer? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Kirketeig

Den virket bra men jeg har problem nesten alle Cab'er er 4 setere jeg har tre barn så da får kona være hjemme eller?

 

Da er denne noe for deg, tenker jeg.

 

titre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av espen andersen

Nye A6 cab?]

Må iallefall vende meg til det nye synet. Er kanskje litt konservativ, men jeg personlig synes audi cabriolet (92-00) er forsatt de fineste som Audi har laget.

 

 

Opprinnelig postet av Tore Kirketeig

Den virket bra men jeg har problem nesten alle Cab'er er 4 setere jeg har tre barn så da får kona være hjemme eller?

Blir ikke problem i min. For den er nemlig registrert for 5!!! i Norge men bare 4 i tyskland. Vel,,,,plass og plass!?! plass til to foran og en bag i baksete. Ikke noe fam.cab jeg har nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.