#1 Skrevet August 10, 2004 Nye A6 cab? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2004 var litt mye lik BMW 1 serie..:rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2004 Den virket bra men jeg har problem nesten alle Cab'er er 4 setere jeg har tre barn så da får kona være hjemme eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2004 Helt korrekt. Alle cabrioleter er flotte familie biler, familien må bare akseptere litt mindre plass..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2004 Alle cabriolet'er er flotte familiebiler, hvem har sagt at en familie må bestå av flere enn en eller to personer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Den virket bra men jeg har problem nesten alle Cab'er er 4 setere jeg har tre barn så da får kona være hjemme eller? Da er denne noe for deg, tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av espen andersenNye A6 cab?] Må iallefall vende meg til det nye synet. Er kanskje litt konservativ, men jeg personlig synes audi cabriolet (92-00) er forsatt de fineste som Audi har laget. Opprinnelig postet av Tore Kirketeig Den virket bra men jeg har problem nesten alle Cab'er er 4 setere jeg har tre barn så da får kona være hjemme eller? Blir ikke problem i min. For den er nemlig registrert for 5!!! i Norge men bare 4 i tyskland. Vel,,,,plass og plass!?! plass til to foran og en bag i baksete. Ikke noe fam.cab jeg har nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...