Anbefalte innlegg

ja de lysa i fangeren.. :D hva er pris på sånnt no å er det mye bal å montere?? er snakk om en 97mod passelat sedanting :D har noen evt delenommer også så hadde jeg blitt lykkelig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får et sett dom er orginalt til denne hos møller. følger med festebraket foran i spoilern så det vil se bra ut. Mener å huske at Bård på ryen skulle ha 2500 for alt sammen. uten brytern.

 

Selv har jeg satt inn noen uorginale ettersom jeg har byttet fanger. men ikke noen problem for meg ihvretfall.

 

disse er bare festet i fangern rett over lykta. lagde noen egne braketer så jeg ikke måtte klippe hull i nettingen.

bilde010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva betalte du for de uorginale dr da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kjøpt Hella micra hos Vw-forhandler til 850kr. Disse er litt større enn de orginale.. dette er meget bra lykter!

 

et tips bare

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det var det jeg ga for dem

 

 

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

Får kjøpt Hella micra hos Vw-forhandler til 850kr. Disse er litt større enn de orginale.. dette er meget bra lykter!

 

et tips bare

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.