Kerscher felger på audi A4 :D

Anbefalte innlegg

Er vel ikke så stor forskjell på disse felgene å Rh sine?

 

Kanskje ikke utseendemessig men kvalitet og prismessig er det stooooor forskjell, Kerscher er bl.a. levert som org felg til Porsche (om jeg ikke husker helt feil) og det gjenspeiler også litt på prisen, koster vell fort rundt 30.000 for kun felgene dersom du skal handle slike nye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke utseendemessig men kvalitet og prismessig er det stooooor forskjell, Kerscher er bl.a. levert som org felg til Porsche (om jeg ikke husker helt feil) og det gjenspeiler også litt på prisen, koster vell fort rundt 30.000 for kun felgene dersom du skal handle slike nye :)

 

hvis de ikke koster mer:)

tror det er et 28 på alle, hvis det ikke er 22 bak, er litt i tvil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er ET på felgene? Noe peiling på om det nytter å dytte 18x10,5 bak på en s2?

 

tror det blir litt breitt ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feit kant der ja!!:D kor breide dekk er det på felgene da?

 

225/40 framme, og 265/35 bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er ET på felgene? Noe peiling på om det nytter å dytte 18x10,5 bak på en s2?

 

Usikker på innpresset, men det var en i klubben som kjøpte 10,5x18 AH Car Design felger og brukte de bak på en S2...

 

Men med det innpresset på de her så blir det nok vanskelig, vil tippe de har stått på en Mercedes SL?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på innpresset, men det var en i klubben som kjøpte 10,5x18 AH Car Design felger og brukte de bak på en S2...

 

Men med det innpresset på de her så blir det nok vanskelig, vil tippe de har stått på en Mercedes SL?

 

 

det stemmer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det går an å få kjøpt smalere ytterringer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det går an å få kjøpt smalere ytterringer da?

 

http://www.ebay.de ;)

 

felgenbetten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ebay.de ;)

 

felgenbetten

 

kan vel vente et år på at de får det inn der? må vel være kerscher ringer.

hadde vært greit å fått kjøpt smalere ringer da, så slepper jeg å valse så mye, men det koster vel det samme med nye ringer, som å valse;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel vente et år på at de får det inn der? må vel være kerscher ringer.

hadde vært greit å fått kjøpt smalere ringer da, så slepper jeg å valse så mye, men det koster vel det samme med nye ringer, som å valse;)

 

Vet ikke.. Kan hende de går over med RH-felgene og det bør du jo finne der.. :)

 

Hvis du går for 9,5" felg bak, bør du for å utnytte plassen best ha ca 35 i innpress.. Jeg har det og går akkurat klar av demperen og felgkanten blir liggende AKKURAT i kanten på hjulbua når jeg har valsa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke.. Kan hende de går over med RH-felgene og det bør du jo finne der.. :)

 

Hvis du går for 9,5" felg bak, bør du for å utnytte plassen best ha ca 35 i innpress.. Jeg har det og går akkurat klar av demperen og felgkanten blir liggende AKKURAT i kanten på hjulbua når jeg har valsa...

 

jeg har ET 22 bak. blir litt vanskelig å få det til 35;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ET 22 bak. blir litt vanskelig å få det til 35;)

 

Bytter du til 1" smalere ytterring bak vil felgen med ET22 få ca ET35. : ja : (1 tomme smalere + at senter av felg flyttes med halvparten av dette innover = 1tomme/2= 12,7mm. Derfor blir "ny" ET 22mm+12,7mm=34,7mm) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytter du til 1" smalere ytterring bak vil felgen med ET22 få ca ET35. : ja : (1 tomme smalere + at senter av felg flyttes med halvparten av dette innover = 1tomme/2= 12,7mm. Derfor blir "ny" ET 22mm+12,7mm=34,7mm) :)

 

okey, sånn å forstå:)

men er vel ikke den enkleste sag å få tak i ytterringer til de felgene heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fete felger!! Hva med å få dreiet av litt av felgen der felgen møter navet så du får effektivt høyere innpress (uten å miste kant)? Får du dreiet av en cm eller noe og strekt hjulbuene dine skal du i teorien kunne få plass til felgene - eller ihvertfall rulleflaten av dekket innenfor buen... ;)

 

Med justerbart og rett camber har du FET kjelke! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fete felger!! Hva med å få dreiet av litt av felgen der felgen møter navet så du får effektivt høyere innpress (uten å miste kant)? Får du dreiet av en cm eller noe og strekt hjulbuene dine skal du i teorien kunne få plass til felgene - eller ihvertfall rulleflaten av dekket innenfor buen... ;)

 

Med justerbart og rett camber har du FET kjelke! :D

 

er vel ikkje så masse gods på felgene på navet at du kan dreie av 1 cm..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på at det er vell samme dim (og merke) som står på denne A4en, bare at de vell itillegg var spacet ut endel :)

 

attachment.php?attachmentid=211&stc=1&d=

 

Så til de som RS4 eller tilsvarende brei bil, løp og kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte felger???

Har ett sett ubrukte felger som jeg egentlig skal ha på a4`n min

Felgene heter TSR Sugo 8x18, ET 35 med 225/40-18" greit med mønster igjen på dekkene..

Felgene er svarte...

Lyst på noen felger som bygger litt mere, ettersom skjermene mine er max valset.. Så derfor må jeg ha en del spacere hvis jeg skal bruke dem på min.

Kan montere de på min å legge ut bilder så du får se de på bil hvis du vil??

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte felger???

Har ett sett ubrukte felger som jeg egentlig skal ha på a4`n min

Felgene heter TSR Sugo 8x18, ET 35 med 225/40-18" greit med mønster igjen på dekkene..

Felgene er svarte...

Lyst på noen felger som bygger litt mere, ettersom skjermene mine er max valset.. Så derfor må jeg ha en del spacere hvis jeg skal bruke dem på min.

Kan montere de på min å legge ut bilder så du får se de på bil hvis du vil??

 

Mvh

 

Kim

 

hei Kim,

er egentlig ikke sånne felger jeg er på ukikk etter desverre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felgene til salg: gråter :

bare å gi bud, kan også byttes i andre felger (posche, eller noen med kant)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.