Noen som kan lakke/vet hvem som kan lakke for meg?

Anbefalte innlegg

eg trenge lakk på ein frontfanger, 2 skjørt, og en panserforlenger.. Sko helst hatt det gjort før torsdag, men vartfall te søndag. Noen som lakke her, elller vet om noen så lakke på kvelden ?? Virke som om alle lakk sjappene i byn har 2mnd ventetid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trenge lakk på ein frontfanger, 2 skjørt, og en panserforlenger.. Sko helst hatt det gjort før torsdag, men vartfall te søndag. Noen som lakke her, elller vet om noen så lakke på kvelden ?? Virke som om alle lakk sjappene i byn har 2mnd ventetid.

 

Eg lakka fronten sjå Torrgersen,men dei har tatt ferie nå,så då må ein nesten ta runden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan hørre med glenn larsen på frakkagjerd.

tlf 93645414

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan hørre med glenn larsen på frakkagjerd.

tlf 93645414

 

kjenne du han Christian ?? vis du gjør det, så kunne du bare spurt om han har tid ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle på torgersen tatt ferie? ingen på jobb kvar dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenne du han Christian ?? vis du gjør det, så kunne du bare spurt om han har tid ??

 

Eg kjenner han ikkje. Vett bare sånn halveis kim han e.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle på torgersen tatt ferie? ingen på jobb kvar dag?

 

Tjaa va nå sånt eg forstod det,lakka fronten min va noge av det sista dei sko gjør før dei tok ferie,syns dei sa at dei tok ferie ut Juli: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.