Telemark: Hva skjer med Regions møtene om dagen

Anbefalte innlegg

Troppa opp på Elite Auto i dag jeg da, men der var det ikke en kjeft. Noen som har peil på hva som skjer eller: rolleyes

 

Burde vel kunne gå ann å legge ut noe info på forhånd selv om det har vært rimlig dødt innpå her de siste månedene. Lever lokallagslederen fortsatt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til at det ikke var noe møte idag var det at jeg har informert om på de 2 siste møtene at det ikke ville bli noe møte i juli grunnet ferie og slikt. Jeg ville heller prøve og sette en dato vi kunne dra til andebu og kjøre gocart med vestfold.

 

Men, tar det på min kappe at jeg kunne lagt ut tråd her og informert om det samt sendt ut mail. Beklager det.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei vettu, det var sikkert bare en glipp;)

 

Men har du funnet ut noe mer angående treffet som vi skulle arrangere da. Er det satt noen dato for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei vettu, det var sikkert bare en glipp;)

 

Men har du funnet ut noe mer angående treffet som vi skulle arrangere da. Er det satt noen dato for dette.

 

ang. treffet er det planlagt. utkast for dagen er satt. området hvor grilling og slikt er satt men fått i etterkant beskjed at det er mulig at ikke grenland auto kunne stå til disposisjon med plassen demmes.

 

har sendt mail til Tommy men han er på ferie fram til 5 juli.

 

samtidig mangler vi en person og kunne hjelpe til med og ordne fram til treffet....

Så er bare og si ifra om noen har lyst og gjøre en liten innsats....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper gjerne til jeg vettu ikke noe problem det, vært veldig gøy om vi kunne klare å få til noe i sammens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper gjerne til jeg vettu ikke noe problem det, vært veldig gøy om vi kunne klare å få til noe i sammens.

 

Fint det. Tar kontakt med deg så snart jeg får kontakt med Tommy igjen.

 

lettest og få kontakt med deg på mobil eller er du daglig eller lign. på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare og ringe det vettu Lars, mange som sitter å venter på treff i Telemark om dagen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.