#1 Skrevet August 11, 2004 Noen av dere som har tenkt seg til surnadal på gatebilfestival 20-22 aug?? Håper så mange som muling av dere tar dere tid til å komme. Det blir utstilling, EMMA osv..... Tror det skal bli STORT etterhvert!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2004 skal i brylløp den helga... hvis ikke hadde jeg vert der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2004 Kansje eg tar meg en tur, har du litt meir info om treffe ei nett side å kikke på elle nåke sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2004 Tja, hvorfor ikke? Vi får se om det passer sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2004 Kor pokker e surnadal da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av Olav Amund Myklebust Kansje eg tar meg en tur, har du litt meir info om treffe ei nett side å kikke på elle nåke sånt? http://www.nordmoregatebilklubb.com er helt klart alt ennå, kommer tilbake med mere info. Skal ha e møte om dette en av de nærmeste dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal Kor pokker e surnadal da? http://search.kvasir.no/query?what=map&mop=l2&streetname=SURNADAL&streetnumber=&city=SURNADAL&postal_code=6650&mapstate=3%3B8.7247%3B62.9740%3B0%3B8.3484%3B63.1401%3B9.1010%3B62.8079%3B%2C&mapcomp=%3B%3B%3BSURNADAL%3B%3B%3B6650%3BSURNADAL%3B%3B%3B%3B%3B8.72471822967163%3B62.9739665019147%3B0%3B0&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&ns=&streetname=SURNADAL&streetnumber=&city=SURNADAL Klokere nå?? Best er vel å kjøre om sunndalsøra for dere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2004 Er det noen stor plass for børning da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2004 Såklart, såklart!!!!!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2004 Søren da........skal i utdrikningslag til sjefen på lørdag!! Heile dagen ryke! Begynne klokka 10 og skal holde på til langt på natt,kanskje vi muligens skulle overnatte i Trandalen hvis det var mye folk der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2004 Utstillingen begynner kl 10.00 lørdag. Samme gjelder EMMA tror jeg. Blir stort øltelt med dag ingebrigtsen som entertainer. Overnattingsmuligheter på brekkøya camping ( http://www.surna.no/camping/camp_brekkoya/camp_brekkoya.htm ) som ligger 5 min i gåavstand fra festivalområdet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2004 Husk å ta bilder av vag å legg ut på mediaforum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2004 Jepp, får bare håpe det kommer nok folk da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2004 viss det hadde vært helga etter hadde jeg jaffal (kansje muligens håper jeg) hatt kortet så da.. men jeg jobber ca hver helg EVER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 14, 2004 Dersom været holder seg og bilen ikke er solgt og vi finner fram til Surnadal, så dukker vi sikkert opp en tur... Gøy å kjøre litt tur da... Noen som vet hvor lang tid det er å kjøre fra Molde og dit? er det mye ferger å sånt tull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 14, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal Dersom været holder seg og bilen ikke er solgt og vi finner fram til Surnadal, så dukker vi sikkert opp en tur... Gøy å kjøre litt tur da... Noen som vet hvor lang tid det er å kjøre fra Molde og dit? er det mye ferger å sånt tull? 1 ferge, tar ca 1,5-2 timer å kjøre, kommer an på om det klaffer med ferga. Kjør om sunndalsøra, det er raskest og billigst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...